۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۴۹۴
امسال؛

‌50 گفتمان دینی طلبگی و دانشجویی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی آذربایجان غربی از برگزاری 50 گفتمان دینی در سال جاری برای طلاب و دانشجویان استان خبر داد.
گفتمان ديني
جواد اکبرپور، دبیر اجرایی گفتمانهای دینی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: سال گذشته در کنار برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس و کانون‌های مساجد استان، گفتمان‌هایی نیز ویژه طلاب و دانشجویان برگزار شد.

وی تعداد گفتمان‌های دینی برگزار شده برای طلاب و دانشجویان را در سال گذشته 30 مورد اعلام و خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها در موضوعات ولایت‌پذیری، عفاف و حجاب، جنگ نرم، وهابیت، شیطان پرستی و بصیرت سیاسی و با حضور سه هزار نفر در سیزده مدرسه علمیه و چهارده دانشگاه و سه مرکز علمی آموزشی استان برگزار شد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: از مجموع سه هزار شرکت کننده، بیش از یک هزار و پانصد نفر را طلاب جوان استان تشکیل می دادند.

اکبرپور از اجرای پنجاه گفتمان دینی ویژه طلاب و دانشجویان در سالجاری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از پنج هزار نفر در این گفتمان‌ها شرکت کنند.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی آذربایجان غربی، نقدی بر شیطان پرستی و عرفانهای نو ظهور، وهابیت، مهدویت و اعتقاد به منجی در سایر ادیان، بررسی ابعاد جنگ نرم، حضرت زهرا بزرگ ولایت مدار تاریخ و دیدگاه اسلام نسبت به زنان را از موضوعات گفتمان‌های دینی ویژه طلاب و دانشجویان اعلام کرد./936/پ202/س
ارسال نظرات