۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۵۷۵
امام جمعه نور:

انهدام شبکه جاسوسی آمریکا، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور انهدام شبکه جاسوسی آمریکا از سوی وزارت اطلاعات را یکی دیگر از موفقیت های ایران اسلامی بیان کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با انهدام این شبکه جاسوسی، اقتدار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ جهانیان نشان دادند.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، انهدام شبکه جاسوسی آمریکا از سوی وزارت اطلاعات را یکی دیگر از موفقیت‌های ایران اسلامی بیان کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با انهدام این شبکه جاسوسی، اقتدار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به این که آمریکا علیرغم همه توانمندی‌هایش در عرصه اطلاعاتی این بار نیز در برابر قدرت نظام اسلامی شکست خورد، افزود: آنها به خیال خام خود فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از عناصر داخلی و خارجی به این نظام الهی ضربه بزنند.

حجت الاسلام امیری با اشاره به این که آمریکا امروز از خیزش‌های مردمی در خاورمیانه بسیار هراسان است، تصریح کرد: بیداری اسلامی که در خاورمیانه به وجود آمده است منافع آمریکایی‌ها را در منطقه به خطر انداخته است.

امام جمعه نور با بیان این که آمریکا و شخص اوباما تنها به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه هستند، بیان داشت: امروز این رژیم اشغالگر مهم‌ترین مشکل خاورمیانه است که باید نابود شود.

وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی هر روز به زوال و نابودی نزدیک‌تر می شود، ادامه داد: حرکت‌های آزادی‌خواهانه در خاورمیانه آنها را خیلی ترسانده و سران این رژیم نامشروع همه تلاش خود را برای حفظ منافع خود در منطقه به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام امیری با گزاف‌خواندن برخی شعارهای حقوق بشری آمریکا‌ ادامه داد: درد آمریکا دفاع از ملت‌ها و دموکراسی نیست بلکه اوباما تنها به دنبال این است که به هر قیمتی اسرائیل غاصب را حفظ کند.

امام جمعه نور با اشاره به این که امروز عصر هوشیاری ملت‌ها است، گفت: ماهیت اوباما برای ملت‌ها مشخص شده و امروز نه تنها ملت آمریکا بلکه دیگر ملت‌ها به این باور رسیدن که همه شعارهای رییس جمهور آمریکا تنها در حد یک حرف بود و او مهره رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم ازدواج اشاره کرد و افزود: جوانان و خانواده ها باید به این امر مهم که مایه آرامش از سوی خدا بوده بیش از پیش توجه کنند.

امام جمعه نور با بیان این که بیشتر ازدواج های ناموفق امروز بر پایه عشق‌های توخالی است، تاکید کرد: ازدواج های جوانان باید بر پایه شناخت، اندیشه، تحقیق، امور دینی و ایمان استوار باشد تا به آرامشی که خدا در قرآن نویدش را به ما انسان‌ها داده برسند.

حجت الاسلام امیری با بیان این که محبت بعد از ازدواج در زوج حاصل می شود، خاطرنشان کرد: خدا پس از ازدواج در زوجین چنان محبت، مودت و دوستی را فراهم می‌کند که باعث آرامش و تداوم ازدواج و زندگی می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که خانواده‌ها از قرار شرایط سخت برای ازدواج جوانان پرهیز کنند، ادامه داد: این‌گونه مسائل سن ازدواج نسل جوان ما را افزایش داده است و این زیاد پسندیده نیست./950/پ202/س

ارسال نظرات