۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۶۳۴
با سخنرانی آیت الله مقتدایی؛

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «یادمان آفتاب» با سخنرانی آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور در گرگان برگزار خواهد شد.
ارتحال امام
حقیت نیا، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان اعلام کرد: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «یادمان آفتاب» با سخنرانی آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور در گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم  به منظور بزرگداشت و تجلیل از شخصیت والای آن عزیز سفرکرده و یادبود شهدای 15 خرداد و تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جهاد اقتصادی با حضور عاشقان امام‌(ره) در گرگان برگزار می شود.

حقیقت نیا با اشاره به این که مراسم سالگرد ارتحال امام راحل هر ساله با حضور خیل عظیم مردم در استان گلستان برقرار است، بیان داشت: امسال نیز طبق سال های گذشته این مراسم باشکوه در گرگان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که در این مراسم باشکوه مقیمی، یکی از مداحان مطرح کشور به مداحی خواهد پرداخت، ادامه داد: این مراسم جمعه سیزدهم خرداد همراه با نماز همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن گرگان برپا خواهد بود./950/پ203/س
ارسال نظرات