۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۶۳۵
فرمانده سپاه قدس گیلان:

ولایت فقیه رمز انزوا و نابودی دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان، درایت و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری را سبب خنثی‌شدن همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه رمز انزوا و نابودی دشمنان اسلام است.
ولايت فقيه/1


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، هامون محمدی، فرمانده سپاه گیلان، امروز در جمع جمعی از نیروی سپاه استان با بیان این که ولایت فقیه تضمین کننده انقلاب اسلامی است، افزود: وجود ولایت فقیه و رهبری سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

محمدی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مأموریت‌های سپاه برشمرد و تصریح کرد: حفظ گوهر ارزشمند ولایت فقیه اصلی‌ترین ماموریت‌های سپاه است و همه توان خود را مصروف دفاع از این جایگاه می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به عوامل شکست دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان عوامل پیروزی نظام اسلامی را مورد بررسی قرار داده‌اند و با تمام توان در صدد ضربه زدن به جایگاه ارزشمند و مترقی ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به رهنمودهای امام (ره) خاطرنشان کرد: اصل ولایت فقیه در قانون اساسی مترقی‌تر از همه اصول جا داده شده و همه توان دشمن در حال حاضر مصروف تضعیف این جایگاه است.

محمدی بر بصیرت، دانش به‌روز و آگاهی سپاه برای حفظ جایگاه ولایت فقیه و دفاع از دستاوردهای بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: در حال حاضر سپاه با استفاده از مجموعه عقیدتی فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است و توانسته توطئه‌های پیچیده و پیشرفته دشمن را با بصیرت‌دهی به نیروها بشناسد.

وی با بیان این که رهبری ولایت فقیه بر جامعه رمز انزوا و نابودی دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به شدت از ولایت فقیه عصبانی هستند.

محمدی افزود: فقدان رهبری اسلامی در لیبی، تونس و دیگر کشورهای اسلامی خاورمیانه دلیل اصلی تاخیر در تشکیل حکومت جدید اسلامی در این کشورها است.

وی، درایت و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری را موجب خنثی شدن همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و ادامه داد: ولایت‌فقیه مترقی‌ترین اصل قانون اساسی است و انقلاب اسلامی با قدرت نرم فکر و ایدئولوِژی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی ایران را برای ستمدیدگان دنیا سبب امید دانست و اظهار داشت: امروز حماسه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) که به دست مقام معظم رهبری هدایت می‌شود، بخش‌هایی از دنیا را فتح کرده است.

وی با بیان این که پاسداران ولایی سپاه قدس گیلان پس از انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها خالصانه در خدمت ولایت بوده‌اند، تصریح کرد: پاسداران در دوران دفاع مقدس با تمام وجود وارد جنگ شدند و سرداران بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: سپاه در حمایت از رزمندگان نهایت فعالیت را داشته است و پس از این‌که انقلاب درگیر توطئه‌های نرم دشمن شد، پاسداران توانستند با بصیرت و آگاهی که در وجود آنها بوده، در انتخاب‌ها در جایگاه بسیار خوب و ولایی قرار گیرند و در چارچوب اصولگرایی حاضر شوند.

وی با اشاره به این که سپاه در آماج تفکر نفاق و دوروی‌ها با بصیرت توانسته است از این آزمون الهی سربلند خارج شود و همواره پاسدار ولایت باشد، گفت: بسیاری از انقلاب‌های دنیا با کودتا و خونریزی شکل گرفت ولی انقلاب اسلامی با اعتقادات قلبی ملت و با هدایت ولایت فقیه به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در مسیر 32 ساله عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد تهدیدهای بسیاری از جمله براندازی و ترور  بودیم ولی شاهد هستیم که هیچ خللی در این انقلاب صورت نگرفت و دشمنان هر روز منزوی‌‌تر هستند.

محمدی با اشاره به این که برخی از کشورهای اسلامی بیشتر از دیگر کشورها‌ برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند، خاطرنشان کرد: در روزگاری که همه دولت‌ها برای نابودی ایران کمر همت بسته‌اند، ولی فقیه توانسته است این تلاش‌ها را خنثی کرده و انقلاب را حفظ کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این که هسته اصلی قیام و خیزش مردمی در انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت، خاطرنشان کرد: با حرکت مدیرانه و مدبرانه امام راحل مساجد در سراسر کشور، شبکه عظیمی برای رسیدن به پیروزی در انقلاب اسلامی شدند./950/پ203/س

ارسال نظرات