۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۶۴۵
دادستان ویژه روحانیت:

موضع تدافعی در برابر تهاجم عقیدتی دشمن مورد قبول نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه و نقش مرجعیت هستند، گفت: نباید در برابر تهاجم عقیدتی و فرهنگی دشمن حالت تدافعی داشته باشیم.
حجت الاسلام سليمي دادستان ويژه روحانيت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام محمد سلیمی، دادستان ویژه روحانیت، امروز در جمع طلاب، اساتید و روحانیان حوزه های علمیه شهرستان بناب اظهار داشت: نقش حساس روحانیت در طول تاریخ نشان از جایگاه ارزنده این قشر فرهیخته نزد آحاد مردم دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان با درک جایگاه روحانیت به دنبال جدایی میان مردم و روحانیت هستند، گفت: تضعیف جایگاه و نقش مرجعیت شیعه در تحولات و جریانات بین المللی مهم‌ترین هدف امروز استکبار برای براندازی نظام اسلامی و شیعی است.

دادستان ویژه روحانیت با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت از روحانیان و طلاب حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: بصیرت تنها با ولایت‌مداری و حضور در مسیر رهبر فرزانه انقلاب به دست می‌آید، امروز دشمن به این نتیجه رسیده که تخریب چهره واقعی جهان تشیع تنها با ضربه به روحانیت و مرجعیت محقق می شود.

حجت الاسلام سلیمی با تاکید بر تهذیب نفس و توجه به اصول ذی طلبگی گفت: در شرایطی که دشمنان به دنیال کوچک‌ترین سوژه تخریبی علیه روحانیت و رهبری هستند، نباید با برخی صحبت‌ها و اقدامات با آبروی روحانیت بازی کرد.

وی مقابله با فرهنگ شهادت طلبی و خرافه‌گرایی را از دیگر اهداف دشمنان در براندازی نظام اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: اگر امروز شاهد ترویج برخی اشعار و مداحی‌های بی تناسب با مجالس مذهبی و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، چندان بی‌ربط با توطئه‌های دراز مدت دشمنان نیست.

دادستان ویژه روحانیت با بیان اینکه موضع تدافعی در برابر تهاجم عقیدتی دشمن مورد قبول نیست، ادامه داد: تفرقه میان روحانیان، ایجاد چنددستگی میان طلاب و وعاظ، ایجاد انحراف در مکتب تشیع و القائات فرهنگ غربی از دیگر برنامه‌های دشمن در سال‌های گذشته بوده است./935/پ202/س

ارسال نظرات