۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۷۸۴
در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی؛

همایش یاد یار در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش ادبی هنری یاد یار در تبریز خبر داد.
امام خميني(ره)
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد دادی با اشاره به ابعاد برجسته شخصیت امام‌(ره) و اهمیت تبیین تفکرات و نقش بی‌نظیر ایشان در بیداری مسلمانان اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شخصیت همه جانبه و کاملی بود که با درایت و رهبری عالمانه خود انقلاب اسلامی را در مسیری متعالی هدایت کرد.

وی افزود: همزمان با ایام سوگواری رحلت بنیانگذار کبیر اتقلاب امام خمینی‌(ره) محفل ادبی با محوریت بررسی تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

دادی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات معنوی و مذهبی و همچنین آثار امام خمینی‌(ره) از دیگر برنامه های همایش ادبی هنری یاد یار است.

وی افزود: نمایشگاه خوشنویسی از کلمات قصار و اشعار امام خمینی‌(ره) در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.

گفتنی است، همایش ادبی یاد یار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سپاه عاشورا، انجمن ادبی تبریز و با شرکت اصحاب فرهنگ و ادب روز چهارشنبه یازدهم خردادماه جاری ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود./935/د103/س
ارسال نظرات