۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

هیچ نهادی همانند دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه نشریات جامعیت ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به سامانه نشریات دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هیچ نهادی همانند دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه نشریات جامعیت ندارد.
حجت الاسلام احمد زادهوش


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست این کمیته با بیان اینکه این دفتر آمادگی جهت حضور فعال مبلغان در استان کرمان را دارد، تصریح کرد: با تشکیل کمیته‌های استانی تبلیغ به دنبال مشارکت در اعزام مبلغان به استان کرمان و سایر استان‌های کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: به کارگیری مبلغان براساس سطح آن‌ها از جمله اهداف معاونت فرهنگی ــ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای مناطق خاص و توجه به تصوف، وهابیت و بهائیت از برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری دوره های آموزش مناطق خاص برای بسیاری از مناطق نموده است که با استقبال خوبی رو به رو بوده است.

وی توسعه و حمایت از گروه‌های تبلیغی را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و بیان داشت: گروه‌های تبلیغی که به استان کرمان اعزام می‌شوند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

حجت الاسلام زادهوش خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نیازهای استان کرمان یک امر ضروری است که باید این نیازها در اختیار ما قرار گیرد تا مبلغان مورد نیاز با همان مناطق تربیت و به مناطق اعزام شوند.

وی با بیان اینکه برای انجام هرچه بهتر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی نیازمند تعاملات نزدیک تر و شنیدن نقطه نظرات با مسئولان فرهنگی استان ها هستیم، گفت: نیاز به گفت وگوهای نزدیک و نشست های کاربردی و صمیمی برای بررسی عملکرد گذشته و ترسیم آینده عرصه تبلیغ یک ضرورت است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظرات این کمیته نقش بسزایی در فعالیت مبلغان دارد، افزود: ارسال انتقادات به‌صورت موردی و مصداقی در فعالیت مبلغان بسیار مؤثر خواهد بود و به رونق امر تبلیغ کمک خواهد کرد.

وی افزود:تقویت نقاط قوت، از بین بردن نقاط ضعف، هم افزایی، انسجام بخشی، تعامل بیشتر و معرفی ظرفیت های فرهنگی تبلیغی استان ها از دیگر اهداف برگزاری جلسات و نشست های کمیته هدایت تبلیغی است.

حجت الاسلام زادهوش با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی دارای سامانه و منظومه نشریات قوی و پرمحتوایی است، خاطرنشان کرد: توجه به تنوع مخاطبان و تنوع موضوعات از جمله ویژگی های این سامانه است.

وی با بیان اینکه در زمینه سامانه نشریات، دفتر تبلیغات اسلامی بسیار موفق عمل کرده است گفت: هیچ نهاد دیگری همانند دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه نشریات جامعیت ندارد.

حجت الاسلام زادهوش در پایان با اشاره به فعالیت گروه های فرهنگی در زمینه تبلیغ، خاطرنشان کرد: گروه های فرهنگی پدیده مبارک و نوظهوری هستند که به هر اندازه تقویت شوند می توانند تاثیر جدی تر را داشته باشند./919/د103/ع

ارسال نظرات