۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۸۷۷
با حضور ائمه جماعات گیلان؛

همایش بررسی فرقه بهائیت در رشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش یک روزه مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) با محوریت ماهیت بهائیت ویژه ائمه جماعات دستگاه های دولتی گیلان امروز در رشت برگزار شد.
بهائيت از آغار تاكنون
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در این همایش، حوزه های علمیه و مبلغان دینی را از مرزبانان فرهنگی کشور دانست و گفت: مرزبانی از اندیشه های اسلامی بر عهده مبلغان است.

وی با بیان این که روحانیان مرزبانان این حریم هستند، افزود: امروز دشمن به دنبال القای شبهه با ابزارهای جدید و نوین است و ما باید با برنامه‌ریزی، هوشیاری و به روز شدن، در برابر حوادث با دشمنان مقابله کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن را اندیشه‌های انحرافی دانست و یادآور شد: روحانیت و همه دلسوزان نظام باید اندیشه‌های انحرافی را به اندیشه‌های ناب دینی تبدیل کنند.

وی با بیان این که نظام استکباری امروز با ترویج برخی شبهات در مسائل مختلف سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف د‌ر جامعه را دارد، افزود: روحانیت باید همانند همیشه وارد میدان شده و با روشنگری‌های به موقع خود توطئه شوم دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، ترویج عرفان های دروغین و ترویج بی بندوباری و فساد در سطح جامعه را از ‌برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم علیه ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: روحانیت باید با تبلیغ معارف اصیل اسلامی جامعه را از خطر این فرقه‌های انحرافی دور کند.

وی با تأکید براین که امروز دشمن به دنبال القای شبهه با ابزارهای جدید است، ادامه داد: ما باید با برنامه‌ریزی، هوشیاری و به روز شدن‌ در برابر حوادث، با دشمنان مقابله کنیم.

مسؤول دبیرخانه ستاد رسیدگی به امور مساجد گیلان به فعالیت‌های مختلف دشمنان برای گمراه‌کردن ملت‌ها اشاره و خاطر‌نشان کرد: امروزه شکستن خط قرمز‌ها که دشمن به وسیله صدها رسانه از آن بهره می‌گیرد، از دیگر تهدیدات دشمنان است.

حجت الاسلام گلمیرزاده، یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن را ترویج اندیشه‌های انحرافی دانست و یادآور شد: امروز روحانیت باید اندیشه‌های انحرافی را به اندیشه‌های ناب دینی تبدیل کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود از شناسایی 260 امام جماعت در دستگاه‌های دولتی استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 91 امام جماعت در رشت مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی با بیان این که 540 نفر از امام جماعت نیز در مدارس استان گیلان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: برپایی نماز جماعت، سخنرانی کوتاه در بحث مناسبت‌ها، بیان احکام شرعی، بیان مباحث اخلاقی، تأکید بر وحدت و همدلی و توجه کردن به رهنمود‌های مقام معظم رهبری از‌ مسائل مهمی است که روحانیان و ائمه جماعت در دستگاه‌های دولتی استان دنبال می‌کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات