۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) با حضور آیت الله موسوی جزایری در اهواز برگزار شد.
جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت امام خميني در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز و دیگر مسؤولان فرهنگی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، با بیان این که در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مسؤولان استان خوزستان باید مراسمی را در خور شأن بزرگ مرد تاریخ اسلام،  امام خمینی(ره) برگزار کنند، اظهار داشت: بازاریان، طلاب و روحانیان و گروه های بسیجی باید در این مراسم حضوری فعال داشته باشند تا مراسمی با شکوه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) یکی از شاخص‌ترین شخصیت های معاصر ایران اسلامی است که تاکنون شخصیتی مانند ایشان از لحاظ علم و معرفت در ایران اسلامی ظهور نکرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با تأکید بر این که برای برگزاری سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در اهواز و شهرستان های خوزستان مسؤولان باید اهتمام ویژه ای بورزند، ابراز داشت: همه اقشار باید در این مراسم حضوری فعال داشته باشند و خیرین و مؤمنین نیز باید پیشتاز حضور در این مراسم باشند؛ از این رو اولین جایی که برای فراخوانی مردم به حضور در این مراسم بسیار مناسب است مساجد سطح شهر اهواز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده جوانان اهوازی در در پایگاه های بسیج مساجد می توان از طریق این مساجد از بسیجیان برای حضور در این مراسم دعوت شود، اگر حضور به هم برسانند جمعیتی بیش از 5 هزار نفر در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) شرکت می کنند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان سخنان خود تصریح کرد: از همه اقشار مختلف خوزستانی علما، روحانیان، مسؤولان، بازاریان و عشایر برای حضور گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دعوت به عمل آورد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام عظیمی، رییس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان با ارایه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته برای برگزاری سالگرد امام خمینی(ره)، بیان داشت: در روز سالگرد ارتحال امام خمینی تدارک همه وسایل ایاب و ذهاب و مستقر شدن آنها در مناطق مختلف شهر اهواز بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان است./9461/پ202/س
ارسال نظرات