۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۹۶۶
با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی؛

معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام ضیایی فر به عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معرفی شد.
توديع و معارفه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه تقدیر از حجج اسلام حسن خیری و محمد حسین مختاری و معارفه حجت الاسلام ضیایی فر به عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجت‌الاسلام واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام توسلی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به ارزش بالای علم آموزی گفت: ارزش بالای علم آموزی و فضیلت کسب علم در کلمات بزرگان و معصومین به خوبی بیان شده است.

وی افزود: تعلیم، تعلم و تحقیق علم برای شناخت حقیقت بخصوص اگر علم الهی باشد دارای جایگاه و ارزشی بسیار مهم و رفیع است.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: اگر مقصد هر پژوهشگری و محققی و جوینده علمی نشر معارف قرآن و اهلبیت باشد این امر دارای پاداش و فضیلتی بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: کسب علم و معرفت به معنای حقیقی کلمه دارای فضیلتی بسیار است است که هیچ امری نمی تواند جای این مهم را بگیرد.

حجت الاسلام توسلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسانی که اهل تحقیق هستند دوست ندارند به مشکلات اجرایی تن دردهند، اذعان داشت: اما پذیرفتن پست های اجرایی دوره ای است و باید از این فرصت برای خدمت رسانی به احسن وجه استفاده کرد.

وی با تقدیر از زحمات حجج اسلام خیری و مختاری گفت: مسؤولیت معاونت پژوهشی پژوهشگاه مسئولیتی بسیار حساس و کلیدی است چرا که همه امور پژوهشگاه به نوعی به معاونت پژوهشی مربوط می شود و معاونت پژوهشی در آن نقش و حضوری پررنگ دارد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه باید بیش از نقشی که در گذشته در ساختار پژوهشگاه برای معاونت پژوهش در نظر گرفته شده برای این معاونت نقش قائل شویم، تصریح کرد: باید نقش موثرتری را برای این معاونت در ساختار پژوهشگاه قائل شد.

وی گفت: باید همه مدیران پژوهشگاه همت خود را بیش از پیش تقویت کنند و با مشارکت و تعامل همه همکاران در پژوهشگاه می توانیم گره هارا بگشائیم و مشکلات را حل کنیم.

حجت الاسلام توسلی بیان داشت: اگر کسی مسؤولیتی را قبول کرد باید تمام توان و ووقتش را وقف مسؤولیت خویش کند و با توجه به شناختی که از حجت الاسلام ضیائی فر وجود دارد امیدواریم شاهد موفقیت هرچه بیشتر توسعه چشمگیر فعالیت های معاونت پژوهشی پژوهشگاه باشیم./916/د103/ع

ارسال نظرات