۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۰۳۲
نماینده اهواز در مجلس:

سیاست های امام خامنه ای ادامه سیاست های امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، سیاست های مقام معظم رهبری را در ادامه سیاست های امام راحل در مدیریت نظام مقدس اسلامی خواند و افزود: این نحوه مدیریت تبعات و خطرات را به حداقل می رساند و فتنه های دشمنان را خنثی می کند.
سيد شريف حسيني
نماينده اهواز در مجلس
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ارتحال جانسوز امام خمینی(ره)، به جریان شناسی به موقع امام خمینی(ره) در طول تاریخ زندگی ایشان اشاره کرد و اذعان داشت: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فقط بحث جمهوری اسلامی ایران را مطرح می کردند و به هیچ جریان و گروه انحرافی اجازه خارج شدن از راه اسلام و جمهوری اسلامی را نمی دادند.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی خنثی کردن توطئه های دشمنان همواره با بصیرت افزایی به موقع ولی فقیه و همکاری و حضور مردم در صحنه انجام می شد.

حسینی، جریان شناسی به موقع حضرت آیت الله خامنه ای را از شاخص های مهم یک رهبر کامل خواند و افزود: سیاست های مقام معظم رهبری در ادامه سیاست های امام راحل در مدیریت نظام مقدس اسلامی مشهود است که این نحوه مدیریت تبعات و خطرات را به حداقل می رساند و فتنه های دشمنان را خنثی می کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به نقش امام عظیم الشأن در بیداری اسلامی ملت های آزاده جهان، گفت: امام خمینی(ره) بیش از دو دهه قبل از خیزش ملت های آزادی خواه جهان خبر می دادند که امروزه به وضوح شاهد دگرگونی حاکمان ظالم منطقه خاورمیانه و تشکیل منطقه ای بر مبنای اسلام خواهی هستیم.

نماینده ملت، با بیان این که ملت شهید پرور ایران اسلامی همواره با اطاعت و پیروی از خط امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت کردند که از ولایت فقیه جدانشدنی هستند، تصریح کرد: دفاع و حمایت مردم از ولایت فقیه در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در فتنه سال88 نمونه بارز این ادعا می باشد./9463/ت302/ج
ارسال نظرات