۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۰۵۰
عضو شورای عالی حوزه های علمیه:

امام در برخورد با گروه های منحرف و دفاع از اسلام هیچ ملاحظه ای نداشتند

خبرگزای رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، با تبیین شخصیت امام خمینی(ره) تاکید کرد: برای ایشان اسلام از همه چیز مهم تر بود و هدف شان نجات مردم جهان از استبداد واستکبار بود.
2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين


حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیست و دومین سال ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه برای حضرت امام جز خدا چیزی مهم و مطرح نبود، گفت: ایشان در برخورد با جریان های انحرافی و جایی که مصالح اسلام در میان بود هیچ ملاحظه ای نداشتند و این روش را از انبیا و اولیای الهی گرفته اند.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: امام در برخورد با جریان های انحرافی چه قبل و چه بعد از انقلاب از جمله، مارکسیست ها، منافقان، ملی مذهبی ها و نهضت آزادی این شیوه را داشتند و به آنها میدان نمی دادند، و این مساله نشان می دهد که برای امام خمینی(ره) اسلام از همه چیز مهم تر است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جریان سلمان رشدی مرتد فرموند او مهدور الدم است و هر کس که بتواند باید او را بکشد.

وی با اشاره به جریان شناسی امام راحل، گفت: ایشان تیز بینی و شناخت بالایی از نیازهای جهان اسلام و راه های نجات ملت های مستضعف از سلطه استبکار داشتند و هدف شان نجات مردم از سلطه استکبار و استبداد بود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: امام خمینی(ره) با روشنگری که داشتند مردم جهان را از ماهیت نظام استکباری آگاه کردند و در برابر رژیم ایستادند و این ایده را به کل جهان منتقل کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ایشان گفتند انقلاب اسلامی محدود به مرزها نخواهد بود و باید در برابر نظام های الحادی ایستاد و خوشبختانه ما امروز شاهد تحقق پیش بینی امام راحل عظیم الشان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی ادامه داد: مقصود از صدور انقلاب لشکرکشی فیزیکی نبود، بلکه مقصود صدور فرهنگ انقلاب اسلامی بود و امروز این فرهنگ به همه کشورهای مختلف صادر شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به موج بیداری اسلامی، این خیزش را پژواک صدای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ملت های بپا خاسته خودشان می گویند از انقلاب اسلامی الهام گرفته اند و ما از این بابت خدا را شاکریم.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) ابرازداشت: به فضل الهی امروزه آموزه ها و اندیشه های امام راه خود را در بین ملت ها باز کرده است و ان شاءالله روزی شاهد خواهیم بود که تفکر اسلام سراسر جهان را فرا خواهد گرفت. /924/ت302/ج

ارسال نظرات