۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۰۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مبانی وحی، ملاک برخورد امام راحل با جریان‌های مختلف بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام راحل در برخورد با جریان‌های مختلف، کلام وحی و قانون الهی را فصل الخطاب قرار می‌داد.
حجت الاسلام سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات آذربایجان غربی، امروز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: امام خمینی‌(ره) یک مجتهد جامع الشرایط آگاه به مسائل و مباحث روز جامعه بود و در برخورد با جریان‌های مختلف کلام وحی و قانون الهی را فصل الخطاب قرار می‌داد.

وی با بیان این‌که اصل حرکت امام خمینی(ره) همواره در خط اسلام، قرآن، دین و مذهب بود، افزود: امام براساس شناخت عمیقی که از دین و معارف برجسته آن داشت همواره بر هوشیاری مردم در برابر جریان های انحرافی تاکید می کردند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: آراء و اندیشه‌های امام راحل در برهه ای از زمان که استکبار جهانی بر همه جوانب زندگی ملت‌ها سیطره داشت، نوید بخش‌ رهایی و آزادی امت‌های عدالت‌خواه بود و اکنون نیز می توان این تاثیر را تحولات اخیر و بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای منطقه به صراحت مشاهده کرد.

حجت السلام فخری، راهبرد مقام معظم رهبری در برخورد با جریان‌های انحرافی و تفرقه افکن را پیرو و ادامه دهنده گفتمان معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی با جریان شناسی به موقع، بصیرت دینی و سیاسی خود در همه مراحل به طور قاطعانه و بدون اغماض با عوامل انحرافی مقابله کرده و همواره کشتی این انقلاب را در امواج طوفانی به ساحل امن آرامش و سعادت رهنمون کرده‌اند./936/ت303/س
ارسال نظرات