۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴
امام جمعه ساری:

امام خمینی پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار امروز با صدور اطلاعیه ای به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام کردند: امام خمینی(ره) با رهبری و هدایت انقلاب عظیم امت خداجوی، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی، نماینده عالی در استان امروز با صدور اطلاعیه ای به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد این روز ها را گرامی داشتند.

در این اطلاعیه آمده است: چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانسوز مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی(ص)، حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) بار دیگر فرا رسید و داغ فراق امام خوبی ها، برای فرزندان خمینی کبیر تازه شد.

این اطلاعیه می افزاید: امام عظیم الشانی که با رهبری و هدایت انقلاب عظیم امت خداجوی، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، به اسلام عزت و به ملت عزیزکشورمان غرور، شخصیت و خودباوری بخشید و از اسارت رژیم ستم شاهی و بیگانگان نجات داد، رسالت تاریخی خود را به انجام رساند‌ و با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص)، عزت مداری، ذلت گریزی و فضایل اخلاقی و معنوی را در جهان احیاء کرد و جان دوباره بخشید.

بزرگ مردی وارسته ای که مظهر و رمز اتحاد ملی مردم ایران اسلامی، قبله آمال مسلمین جهان وچشمه ای زلال برای جان های تشنه بود و از چنان شایستگی و ظرفیتی برخورداربود که انقلاب اسلامی به همراه تفکر و نگرش ممتاز و منحصر به فرد ایشان، بیشتر و زودتر از آن که دشمنان بدانند در میان دنیای اسلام و در کل جهان انتشار یافت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امام مقتدر ما، که اندیشه هایش همواره به عنوان چالشی بزرگ برای امپریالیسم آمریکا و اسراییل محسوب می شد و آینده نگری اش خنثی کننده توطئه های دو قطب شرق و غرب بود، با دلى آرام، قلبـى مطمئن، روحى شاد و ضمیرى امیدوار به سـوى جایگاه ابــدى سفر کرد و به وصال یار رسید، اما اندیشه، منش و سیره آن پیر فرزانه در اقصی نقاط کره خاکی در معرض نگاه تحسین برانگیز جهانیان، ماندگار و ثبت گردید.

با رحلت امام مهربانی ها، انقلاب اسلامی که بی‌نام و نشان امام خمینی(قدس سره الشریف) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، برای رسیدن به آرمان های مقدس خویش، راهش را به رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله العالی) با صلابت واقتدار ادامه داد به گونه ای که رهنمود های داهیانه معظم له همواره، روشنگر مسیر تعالی ایران اسلامی و چراغی برای رسیدن به سعادت و پویش طریق کمال گشت.

راه و یاد امام جاودانه است، یقیناً مازندرانی های انقلابی همواره میراث بزرگ امام خمینی (قدس سره الشریف) و همه ارزش ها واصول آن را تا رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی حفظ خواهند نمود و به عهد خود با روح بلندایشان پایبند خواهند ماند تا مواریث گرانقدرش را با همه وجود حفظ کنند.

اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت بیست و دومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم شریف و ولایت مدارمازندران، رجاء واثق داریم عاشقان خمینی کبیر در سرزمین علویان اعم از پیر وجوان، زن و مرد، ۱۴ خرداد را با جوهره عشق و گوهر ایمان در تقویم قلب های خویش ثبت کرده اند و یقیناً با حضوری شکوهمند و تاریخی در مراسم این مناسبت، باردیگر وحدت کلمه، یکپارچگی وانسجام خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

از خداوند عزوجل عاجزانه می خواهیم تا از عنایات غیبی خود به فرزندان خمینی کبیر لحظه‌ای دریغ نفرموده و روح بلند امام راحل مان را با شهدای اسلام و انقلاب محشور نماید./950/د102/ص
ارسال نظرات