۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۰۸۶
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛

نمایشگاه جلوه دیدار در حرم مطهر حضرت معصومه برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) از برپایی نمایشگاه جلوه دیدار به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
امام خميني(ره)


حجت‌الاسلام علی مولایی مدیر روابط عمومی آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: همزمان با بیست و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نمایشگاه جلوه دیدار در حرم کریمه اهل بیت(ع) برپا می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه جلوه دیدار در سه موضوع امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر برپا می‌شود، ابرازداشت: در این نمایشگاه مراکزی از جمله مدیریت فرهنگی آستانه کریمه اهل بیت(ع)، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دستاوردهای خود را در بخش عکس، نرم افزار و تابلو در معرض دید عموم علاقه مندان قرار خواهند داد.

حجت‌الاسلام مولایی ابراز داشت: با توجه به ورود خیل عظیم زائران به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به شهر مقدس قم، برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبیین شخصیت امام خمینی(ره) است.

مسؤول اجرایی نمایشگاه جلوه دیدار گفت: در بخشی از این نمایشگاه با حضور کارشناسانی از خواهران و برادران حوزوی، میزگردهای علمی و پاسخگویی به سؤالات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه نمایشگاه جلوه دیدار برنامه سخنرانی استادان حوزه با هدف تبیین شخصیت امام خمینی(ره) و جایگاه ولایت فقیه در سه نوبت، صبح، عصر و شب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مولایی ابرازداشت: نمایشگاه جلوه دیدار از روز یازدهم خردادماه گشایش یافته و در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداماه نیز به صورت شبانه روزی پذیرای علاقه مندان است.

مدیر روابط عمومی آستانه مقدسه حرم کریمه اهل بیت(ع) اضافه کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 700 متر مربع برپا شده است و تا پانزدهم خرداماه نیز پذیرای علاقه مندان و شیفتگان و دلدادگان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهد بود. /924/پ202/ص

ارسال نظرات