۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۵۶
مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان در بیانیه‌ای:

ولایت مطلقه فقیه ثمره سال‌ها مجاهدت علمی و سیاسی امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه را ثمره سال ها مجاهدت علمی و سیاسی حضرت امام خمینی‌(ره) عنوان کرد.
مرکز مديريت حوزه علميه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ضمن تسلیت این ایام به مردم شریف، ولایت مطلقه فقیه را ثمره سال ها مجاهدت علمی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

در این بیانیه با اشاره به شخصیت بی بدیل حضرت امام خمینی‌(ره) در زمان غیبت کبری آمده است: نهضت ضد استکباری و ضد استبدادی حضرت امام خمینی در طول سالیان مبارزه با همراهی و همدلی ملت انقلابی ایران به پیروزی رسید که در حقیقت نتیجه صدها سال مجاهدت مراجع و علمای دین برای حاکمیت اسلام ناب محمدی بود که به لطف الهی و با رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی به پیروزی رسید.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر ضرورت حمایت و پیروی بی چون و چرا از اصل مترقی و ضد دیکتاتوری ولایت مطلقه فقیه  سالروز انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و تداوم راه و خط روشن امام را در حمایت همه جانبه از مقام عظمای ولایت دانسته شده است.

مدیریت حوزه علمیه گلستان در ادامه این بیانیه آورده است: از همه دوستان و علاقه مندان امام عظیم الشان و رهبری فرزانه انقلاب می خواهیم که در شرایط حساس منطقه و موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا برای عملی شدن وصیت همیشگی امام راحل که همان «وحدت کلمه» است بیش از پیش تلاش کرده تا با همدلی و اخوت شاهد پیروزی های بیشتر ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه باشیم چراکه انقلاب اسلامی ایران نقطه امید و اتکای ملتهای مسلمان در مبارزه با ر‍ژیم های وابسته است.

در بخش پایانی این بیانه با گرامیداشت یاد و خاطره قیام 15 خرداد، این روز را سرآغاز بیداری و هوشیاری ملت ایران به رهبری روحانیت و در راس آن حضرت امام خمینی (ره) عنوان شده است./950/103/س
ارسال نظرات