۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

ولایت فقیه مهمترین امانت امام راحل در بین ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ولایت فقیه مهمترین امانت امام راحل در بین ملت ایران بود و امروز باید با بصیرت کافی از این امانت بزرگ در برابر گزندهای دشمنان ایران اسلامی محافظت کرد.
حجت الاسلام محمد حسين بلک، مدير کل تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در همایش ولایت و بصیرت از نگاه امام خمینی که در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را با ولایت مداری ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) اجین شده دانست و گفت: تبعیت ملت ایران از ولایت فقیه و حرکت کردن در راه آرمان های امام خمینی(ره) حاکی از جایگاه مهم و با اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت ارزشمند است که شخصیت والای امام خمینی(ره) را نشان می دهد و این پدیده مبارک امتداد راه ائمه اطهار(ع) و در راستای عاقبت این دنیا و اراده پروردگار است.

این مقام مسؤول، با گرامی داشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) تصریح کرد: استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم حضرت امام خمینی(ره) در همه ادوار مثال زدنی بود که این امر یکی از نکات برجسته شخصیت علمی و دینی امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام بلک، ابراز داشت: امام بدون تکیه بر قدرت های بلوک شرق و غرب و تنها با ایمان و اعتقاد به قدرت الهی در دنیا خیزشی را آغاز کرد که امروز به عنوان بزرگترین انقلاب و نهضت اسلامی در سطح جهان الگویی برای سایر جوامع آزادی خواه و عدالت محور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برخی ویژگی های امام خمینی(ره)، تکلیف گرایی را از ویژگی های بارز ایشان دانست و بیان داشت: امام خمینی(ره) قیام علیه حکومت پهلوی و دفاع از مظلوم را همواره تکلیف خود می دانست و با کمک مردم و عنایت خداوند متعال توانستند ریشه حکومت 2500 شاهنشاهی را از ریشه و بن برچینند.

وی، وحدت را یکی از مهم ترین محورهای انقلاب اسلامی ایران دانست و با تأکید بر این مطلب حفظ وحدت و ایجاد همبستگی و فراخوان جهان شمول برای مقابله با ظلم و استکبار در سطح جهان از بزرگ ترین درس های امام خمینی(ره) برای همه مسلمانان است.

حجت الاسلام بلک ابراز داشت: امام خمینی(ره) همه مرزها و آنچه که سبب تضمین انقلاب می شود را در گفتار و رفتار خود برای ما ترسیم کرده اند و آثار این شخصیت بی نظیر نیز در همین راستا به ما بسیار کمک می کند./9461/ت302/ص
ارسال نظرات