۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۲۵۵

برگزاری دوره نیمه حضوری پژوهش در حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فصل تابستان و تعطیلی مدارس علمیه کشور، دوره نیمه حضوری پژوهش ویژه طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز برگزار خواهد شد.
طلاب و پژوهش
حجت الاسلام سجاد یوسفی، مدیر اجرایی دوره نیمه حضوری پژوهش طلاب آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌و با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز‌ اظهار داشت: این دوره با هدف آشنایی طلاب با اصول تحقیق و پژوهش و همچنین تربیت طلاب نخبه و محقق برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: فراخوان نام‌نویسی این دوره نیمه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان ارسال شده و تاکنون استقبال طلاب برای حضور در نخستین دوره نیمه حضوری پژوهش قابل توجه بوده است.

حجت الاسلام یوسفی با بیان این‌که دوره به دو صورت نظری و عملی برگزار می‌شود، گفت: سعی خواهد شد تا با معرفی کتابی جامع و مناسب برای طلاب علوم دینی، دوره نظری را قبل از ماه مبارک رمضان به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: پس از ماه مبارک نیز دوره عملی به صورت فشرده و حداکثر در بیست روز با حضور استادان برجسته کشوری و استانی در مرکز مدیریت حوزه‌‌ علمیه استان برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی دوره نیمه حضوری پژوهش طلاب آذربایجان شرقی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو رویکرد اصلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی را تربیت طلابی پژوهشگر و آشنا به مسائل روز جامعه اعلام کرد و گفت: دوره‌های پژوهشی متعددی برای طلاب سطوح مختلف تحصیلی از مهر‌ماه سال‌جاری پیش‌بینی خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات