۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۳۳۴
آیت الله طبرسی:

ترویج اندیشه ناب اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز نگرانی از گسترش هجمه‌های فرهنگی غرب علیه مبانی دینی‌ گفت: ترویج اندیشه های ناب اسلامی بهترین راه مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار اعضای هیأت رزمندگان استان، ترویج فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) را از مهم ترین وظایف هیأت های مذهبی دانست و گفت: هیأت های مذهبی در بهسازی و توسعه فضای فرهنگی دینی جامعه نقش تأثیر‌گذاری بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که انگیزه‌های دینی و معنوی در هیأت‌های مذهبی همواره برجسته است، خاطرنشان کرد: شکل گیری، تحکیم و ترویج اعتقادات مذهبی در هیأت های مذهبی صورت می گیرد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: هیأت مذهبی می توانند با تعلیم معارف دینی، ارتقای بصیرت سیاسی مثبت به اعضای هیأت و رصد‌کردن توطئه‌های دشمن در تصمیم‌گیری‌های کلان فکری و فرهنگی مشارکت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش دشمنان برای ورود خرافه و بدعت در هیأت های مذهبی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده اسلام همه تلاش و سرمایه گذاری خود در جهت منحرف کردن اهداف و برنامه های دینی و فرهنگی در سطح کشور به کار گرفته اند.

آیت الله طبرسی با بیان این که هر روز شاهد ورود هجمه های گسترده ای علیه مبانی دینی ما از سوی دشمنان اسلام هستیم، تصریح کرد: وظیفه هیأت های مذهبی به ویژه هیأت رزمندگان برای مقابله با این هجمه ها ضروری است.

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام از هر فرصتی برای مقابله با اندیشه های ناب اسلامی استفاده می کنند، بیان داشت: ترویج اندیشه ناب اسلامی بهترین راه برای مقابله با توطئه های نرم آنها است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید برگسترش برنامه های دینی و فرهنگی هیأت رزمندگان استان، تصریح کرد: با توجه به وجود انگیزه لازم برای ادامه فعالیت هیأت رزمندگان باید برنامه راهبردی مشخص برای هیأت تعریف شود تا در مراسم‌های مختلف مردم در مکان مشخص و با برنامه‌ریزی دقیق در این مراسم‌ها حضور یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید زمینه جذب نسل جوان در هیأت های مذهبی را فراهم کرد، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در هیأت های مذهبی زمینه ساز تقویت باورهای دینی درآنها است./950/پ202/س
ارسال نظرات