۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۴۲۸

راه اندازی کتابخانه الکترونیکی در حوزه های علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی از راه اندازی مرکز تحقیقات کامپیوتری یا کتابخانه الکترونیکی در تمامی حوزه های علمیه برادران استان در روزهای آتی خبر داد.
كتابخانه ديجيتال
حجت السلام حبیب مقدم، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به رویکرد حوزه علمیه استان در سالجاری نسبت به توسعه و تجهیز مدارس علمیه استان گفت: در این راستا به زودی مرکز تحقیقات کامپیوتری یا کتابخانه الکترونیکی در تمامی حوزه های علمیه برادران استان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: همه تجهیزات لازم از جمله خط تلفن، کامپیوتر، اینترنت، نرم افزارهای علوم دینی و اسلامی خریداری شده است.

حجت الاسلام مقدم اظهار داشت: این مرکز زمینه آشنایی طلاب با ابزارهای روز رسانه ای و تبلیغی را فراهم می کند.

به گفته این مسؤول با افتتاح این کتابخانه الکترونیکی در مدارس علمیه استان، تحولی چشمگیری در راستای ورود طلاب استان به عرصه فضای مجازی ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: همچنین طلاب با دسترسی آسان به همه نرم افزارهای علوم انسانی می توانند به راحتی به طرح های تحقیقی، پژوهشی و حتی پایان نامه های خود بپردازند.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی راه اندازی مرکز تحقیقات کامپیوتری یا کتابخانه الکترونیکی در حوزه های علمیه را در جهت پاسخگویی به شبهات دینی موثر خواند و گفت: امیدواریم طلاب استان بتوانند با استفاده از این فرصت در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و شیعی از طریق فضای مجازی بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است، در آذربایجان غربی هشت مدرسه علمیه برادران فعال است که به زودی به مرکز تحقیقات کامپیوتری یا کتابخانه الکترونیکی مجهز می شوند./936/پ202/ص
ارسال نظرات