۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۴۷۷
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

حمایت مردم از افراد مشروط به حرکت آنها در مسیر انقلاب و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حمایت مردم از افراد را مشروط به موضع گیری های آنها در برابر آرمان های نظام و انقلاب دانست و گفت: اگر ملت ایران بفهمد شخصی از جریان انقلاب و خط امام و رهبری منحرف شده است به یقین دست از حمایت او خواهد کشید.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عصر روز گذشته در مراسم رونمایی از سایت رزمندگان شمال کشور در ساری، با اشاره به جریان های انحرافی در کشور از همان روزهای ابتدایی انقلاب نیز در کشور وجود داشت، گفت: بصیرت و آگاهی مهم ترین مسأله در برخورد با این جریان های منحرف است.

وی با اشاره به جریان بنی صدر و عزل او، افزود: بنی صدر با رأی 11 میلیونی بر مسند قدرت تکیه زد، اما زمانی که ماهیت ضد انقلابی او برای مردم و خبرگان ملت مشخص شد از سمتش عزل شد و حتی مردم نیز نسبت به عزل او اعتراضی نکردند، چون او را فردی ضد نظام و انقلاب می دانستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حمایت مردم از هر فردی را مشروط به موضع گیراش در برابر نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران بفهمد که شخصی از جریان انقلاب و خط امام و رهبری منحرف شده است به طور حتم دست از حمایت او خواهد کشید.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که ملت ایران با کسی عهد اخوت نبسته است، تصریح کرد: این مسأله در حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری کاملاً مشهود بود و ملت ایران کسانی را که زمانی خود مسؤولیت اجرایی در کشور داشتند را به دلیل انحراف از خط امام و رهبری به راحتی کنار گذاشتند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که متأسفانه در فتنه 88 برخی ها که تنها شعار حرکت در خط امام و انقلاب را سر می دادند در آن مقطع به دلیل عدم بصیرت و تقوا دچار انحراف بزرگی شدند، خاطرنشان کرد: فتنه گران داخلی با عملکرد خود مسیر را برای توطئه افکنی های دشمنان نظام هموار کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فتنه 88 را طرحی آمریکایی و اسرائیلی برای براندازی نظام اسلامی دانست و بیان داشت: استکبار جهانی با همه امکانات و توان خود تلا کرد با همراهی عناصر نفاق داخلی آخرین ضربه خود را به نظام اسلامی بزند که با هدایت ها و راهنمایی های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران ناکام ماندند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، ملت ایران را مردمی حق‌گو و حق‌طلب معرفی کرد و با اشاره به این که مهم ترین معیار ملت ایران ازهر فردی مشروط به ولایت پذیری و حرکت در خط امام ورهبری است، بیان داشت: این ملت در بیش از سه ده از عمر این انقلاب همیشه در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری گام برداشتند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب پس از سه دهه نفاق و دشمنی همواره شکست خورده این میدان بودند، گفت: دشمن از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب عزم خود را برای نابودی این نظام جزم کرده بود که شهادت هزاران نفر از فرزندان این کشور به دست گروه نفاق تنها گوشه ای ازجنایت های دشمنان قسم خورده این ملت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بصیرت را مهم ترین سلاح برای مقابله با فتنه و انحراف دانست و خاطرنشان کرد: در زمانی که با فتنه ای در کشور رو‌به‌رو شدیم باید با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه آن فتنه ها را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در بخش دیگری ازسخنان خود، پست و مقام را تنها امانتی برای خدمت به خلق خدا دانست و تصریح کرد: هر فردی در هر مسندی مورد امتحان قرار می گیرد و باید با تکیه از تقوا و ایمان به خدا از این امتحان سخت پیروز بیرون آید.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که پناه بردن به ذات خداوندی بهترین راه برای گریز از فتنه و انحراف است، ادامه داد: نباید از فروافتادن خدمتگذاری شاد بود بلکه باید به درگاه خداوند و با نیت خالص برای آنها دعا کرد تا از شر انحرافات دور شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: امروز همه ما مدیون فداکاری های شهدا هستیم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذاری قرآن در زندگی روزمره افزود: انسان‌ها زمانی کامل می‌شوند که با قرآن مانوس شوند و یکی از دلایل جهانی شدن فرهنگ شهادت رزمندگان اسلام انس با خدا بود.

نماینده خبرگان رهبری در مازندران با اشاره به این که اسلام بر کار فرهنگی بسیار تاکید دارد، افزود: شروع کار قرآن با بیان و گفتار است، باید با اجرای کار فرهنگی مناسب دین مبین اسلام را به خوبی برای مردم و از طریق سایت‌های مجازی به خوبی معرفی کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات