۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۵۵۲
امام جمعه موقت رشت:

مردم در برابر خدشه‌دار کردن جایگاه ولایت فقیه می‌ایستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه رشت گفت: کسانی که با انگیزه های مختلف و دلایل واهی و خرافی درصدد خدشه دار کردن جایگاه ولایت فقیه هستند در پیشگاه خداوند و مردم جایگاه ندارد.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان، جریان انحرافی را جریانی بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: این جریان فرقه‌ای خطرناک‌تر از بابیت، بهائیت و انجمن حجتیه است.

خطیب نماز جمعه رشت با بیان این که جریان انحرافی به دنبال اعزام نیروهای خود به استان ها است، افزود: مردم گیلان هرگز اجازه فعالیت به عناصر جریان انحرافی را نخواهند داد.

حجت الاسلام شفیعی زاده، مشخصه اصلی جریان انحرافی را عبور از ولایت فقیه اعلام و تاکید کرد: اگر کسی به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد و التزام نداشته باشد، سایر اعمال و افعال او پذیرفته نیست.

امام جمعه موقت رشت، تصریح کرد: کسانی که با انگیزه های مختلف و دلایل واهی و خرافی درصدد خدشه دار کردن جایگاه ولایت فقیه هستند در پیشگاه خداوند و مردم جایگاه ندارد.

امام جمعه موقت رشت، همچنین یادآور شد: مردم ایران همچنان که با جریانات انحرافی بابیت، بهائیت و انجمن حجتیه برخورد کرده اند با جریان انحرافی برخورد خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان، به اقدام وزارت اطلاعات در شکست دادن پروژه «دولت در تبعید» غرب اشاره کرد و گفت: این عملیات پیچیده و دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه های اطلاعاتی غرب را سردرگم کرده است.

حجت الاسلام شفیعی زاده، تلاش های اپوزسیون داخل و خارج از کشور را برای اجرای طرح دولت در تبعید، طرحی از پیش شکست خورده دانست و افزود: علی رغم تبلیغات سوء دشمنان داخلی و خارجی، کشور از دستگاه اطلاعاتی بسیار قدرتمندی برخوردار است.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف، اظهار داشت: خداوند اعتکاف را برای رهایی از مسائل مادی و دنیایی وضع کرده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان این که اعتکاف در ادیان مختلف به شکل ها و کیفیت های مختلف وجود داشته است، گفت: اعتکاف در اسلام از ویژگی ها و جایگاه رفیعی برخوردار بوده و مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان است.

حجت الاسلام شفیعی زاده استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم اعتکاف را نشانه وجود معنویت گسترده در جامعه ایرانی خواند و گفت: استقبال نوجوانان و جوانان بیانگر نهادینه شدن این مراسم در کشور است./950/پ201/س
ارسال نظرات