۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۶۵۳
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بیداری اسلامی در خاورمیانه محدود نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید براین که بیداری اسلامی تنها در خاورمیانه محدود نخواهد ماند، تصریح کرد: به زودی موج عظیم بیداری همه دنیا را فرا خواهد گرفت و امروز همین مسأله سبب هراس دشمنان اسلام شده است.
بيداري اسلامي
حجت الاسلام سید محمد شفیع سیدی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به خیزش‌های مردمی در کشورهای مسلمان منطقه اشاره کرد و با بیان این که بیداری اسلامی امروز در خاورمیانه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، گفت: ملت‌های مسلمان منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی مبارزاتی خود قرار داده‌اند.

وی با بیان این که قدرت و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران امروز برای همه قدرت‌های استکباری دنیا کاملاً مشخص شده است، گفت: با انقلاب اسلامی ایران شاهد ایجاد اتحاد و همدلی مسلمانان و ‌بیداری اسلامی در دنیا بودیم.

حجت الاسلام شفیع سیدی، جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهنده الگو و مدل جدیدی به نظام‌های جهانی اعلام کرد و بیان داشت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران، پیروزی در جنگ نابرابر هشت ساله و پیشرفت های صورت گرفته در عین تحریم قدرت‌های جهانی و هم اکنون تأثیر‌پذیری سایر کشورها از این نظام، به خوبی نشان‌دهنده موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و خارجی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید براین که بیداری اسلامی تنها در خاورمیانه محدود نخواهد ماند، تصریح کرد: به زودی موج عظیم بیداری همه دنیا را فرا خواهد گرفت و امروز همین مسأله سبب هراس دشمنان اسلام شده است.

وی با اشاره به این که امروز فرهنگ انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، بلکه در سراسر جهان گسترش یافته و موجی از بیداری اسلامی را در بین مسلمانان و غیر مسلمانان پدید آورده است، خاطرنشان کرد: امروز این بیداری اسلامی نظام سلطه را بسیار هراسان کرده است.

حجت الاسلام شفیع سیدی با بیان این که گفتمان امام راحل امروز همه دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: بیداری اسلامی یکی از مهم‌ترین آرزوهای امام راحل بود و ایشان سه دهه پیش از بیداری ملت‌های منطقه خبر داده بودند.

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به پشتوانه حرکت عظیم مردم مسلمان ایران اسلامی و بر اساس جامعیت اسلام و بر مبنای اصل ولایت فقیه، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، افزود: دشمنان و کینه‌توزان از همان روزهای اول برای از بین بردن و ضربه زدن به انقلاب و خاموش کردن نور اسلام تلاش کردند، اما با وجود امام‌(ره) و در سایه ولایت فقیه، کشتی انقلاب اسلامی به سلامت از طوفان‌ها و توطئه‌ها گذر کرد.
 
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که امروز فرهنگ انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، بلکه در سراسر جهان گسترش یافته و موجی از بیداری اسلامی را در بین مسلمانان و غیر مسلمانان پدید آورده است، تصریح کرد: امروز این بیداری تنها در خاورمیانه محدود نخواهند ماند و به زودی همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام شفیع سیدی، ریشه بیداری اسلامی در منطقه را در الگوگیری از انقلاب اسلامی دانست و گفت: همگان اذعان دارند که انقلاب اسلامی ایران زمینه بیدار شدن ملت‌ها و رها‌شدن آنها از سر استبداد و مقابله با استعمار انگلیس و ایالت متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی بوده است.

وی با بیان این که دشمن از اسلامی که پرچمش در اختیار روحانیت و ولایت و ریشه‌اش در فرهنگ عاشورا است واهمه دارد، گفت: انقلاب اسلامی سبب احیای مجدد اسلام در جهان شد و بیداری اسلامی که امروز در جوامع عربی بروز کرده ریشه در انقلاب ما و حرکت عظیمی دارد که با تلاش حضرت امام(ره) و مجاهدت شهدا آغاز شد و به‌ثمر نشست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید بر ولایت‌مداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی اظهار داشت: اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی همه ما است و ولایت‌پذیری رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام شفیع سیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ترین پروژه دشمنان علیه ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز ولایت مدار و بصیرت مهم ترین راه مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان نظام است.

وی با تأکید برتوسعه توانمندی علمی افسران جنگ نرم اظهار داشت: افسران و فرماندهان جنگ برای مقابله با هجمه دشمن باید از توانمندی علمی متناسب بهره‌مند شوند تا از آفات و فتنه ها مبرا باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات