۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۶۵۴
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

ولایتمداری افراد اتمام حجت با فتنه‌گران و گروه‌های منحرف است

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به مباحث انحرافی پیش آمده در کشور گفت: ولایتمداری ملت و انس با رهبری اتمام حجت با فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی است.
ولايت فقيه/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمد علی موسوی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز در دیدار با فرزندان شهدا، خانواده‌های شهداء را به عنوان صاحبان انقلاب از محترم‌ترین افراد جامعه برشمرد و خدمت به این افراد را افتخار تلقی کرد.

وی با بیان این‌که عشق وافر نسبت به جامعه و به این اقشار باید سرلوحه کار باشد، اذعان داشت: ممکن است خانواده شهدا از لحاظ مادی مشکل داشته باشند؛ اما از لحاظ معنوی در حد بالایی قرار دارند چراکه این معنویت را با دادن شهید و امضای قرارداد با خداوند تضمین کرده و نشان داده‌اند که حافظ این نظام خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی گفت: امروز فرهنگ شهادت در جامعه ما نهادینه شده است و باید این فرهنگ حفظ شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به مباحث انحرافی پیش آمده در کشور اظهار داشت: طبیعت انقلاب‌ها روبه‌رو شدن با انحرافات است، اما انقلاب اسلامی ایران فتنه‌هایی را عبور کرده است که این انحرافات در مقابل آن چیزی نیستند.

حجت الاسلام موسوی تأکید بر ولایتمداری و انس با رهبری را بهترین مقابله با فتنه‌گران و منحرفان از انقلاب دانست و گفت: حرکت در مسیر ولایت ما را از مسیر‌های منحرف دور و از فتنه در امان نگه می دارد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع ولایت فقیه اشاره کرد و یادآور شد: تاکید بر ولایتمداری از مهم‌ترین اقدامات در دستگاه قضایی است، مسؤولان نیز باید با سرلوحه قرار دادن ولایتمداری نسبت به انجام امورات اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه تا امروز پا برجا است، اظهار کرد: اگر ولایت نبود انقلاب شکست می‌خورد و همین ولایت فقیه باعث شد تا تمام خاکریزها فتح و بداندیشان از صحنه حذف شده و مردم آگاه شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن عصر ظهور افزود: ما هر روز که به جلوتر میرویم به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم؛ بنابراین نیاز است تا مباحث ظهور را در میان مردم بیشتر مطرح بکنیم تا آمادگی بیشتر بشود ولی هرگز نباید وارد مصادیق شویم.

سید هادی ذاکر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از مجموعه قضایی استان گفت: امروز در سایه وجود عناصر ارزشی در دستگاه قضایی، نهاد قضایی از مردمی ترین و ارزشمندترین دستگاه محسوب می شود./936/پ202/س
ارسال نظرات