۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۷۳۱
نماینده ولی فقیه در گیلان:

وحدت و همدلی ملت ایران عامل شکست توطئه های غرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به بیش از سه دهه تلاش دشمن برای براندازی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی ملت ولایت مدار ایران اسلامی مهم ترین شکست غرب علیه ملت ایران بوده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مسؤولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات جهاد کشاورزی استان با اشاره به این که غربی ها از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، گفت: علیرغم بیش از سه دهه شکست، اما آنها هنوز دست از توطئه افکنی در کشور برنداشته اند.

وی با اشاره به این که زیر سؤال بردن کیان و استقلال نظام اسلامی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و همپیمانانش همه تلاش و سرمایه خود را برای براندازی نظام به کار گرفته‌اند؛ اما همواره ناکام بودند.

امام جمعه رشت، تهدید، تحریم و ترور را تنها بخشی از کینه توزی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ایستادگی و همدلی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی مهم ترین شکست غرب علیه ملت ایران بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که علیرغم تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی در طول سی سال اخیر، گفت: با توجه به همه این تلاش های نظام سلطه ملت ایران ثابت کردند می توانند در برابر هر گونه تحریم غرب ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، تحریم های سی ساله غرب علیه ایران اسلامی را زمینه ساز خودکفایی و پیشرفت نظام اسلامی در حوزه های مختلف دانست و بیان داشت: دشمنان فکر می کردند با تحریم ایران اسلامی، کشورمان دچار مشکلات گسترده ای خواهد شد، اما بر خلاف تصور آنها ایران اسلامی هر روز مقتدر تر می شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت بیشتر دولت از بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: امروز بخش کشاورزی نیازمند توجه همه جانبه دولت است تا زمینه شکوفایی در این بخش نیز حاصل شود.

امام جمعه رشت با اشاره به توانمندی بالای مناطق شمال کشور برای توسعه بخش کشاورزی، تصریح کرد: متأسفانه امروز به دلیل عدم توجه به این بخش در استان بسیاری از محصولات کشاورزی که در گذشته میزان تولید در آن بسیار بالا بود امروز با مشکلات گسترده ای روبه‌رو هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری‌، حمایت از بخش کشاورزی را سبب کاهش بیکاری در استان های شمالی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکلات جوانان ما بیکاری است که می توان با حمایت از فعالیت های کشاورزی زمینه اشتغال جوانان بسیاری را در بخش کشاورزی فراهم کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی، خاطرنشان کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید باید توجه دولت به مقوله جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مسائل مهم اقتصادی در کشور بیشتر شود.

امام جمعه رشت با تأکید براین که باید فرهنگ کار در کشاورزی را ترویج و تشویق و در آن جاذبه ایجاد کنیم تا همه با رضا ‏و رغبت به این مسأله بپردازند، گفت: نمایندگان اگر می‌خواهند رأی بیاورند کار سیاسی نکنند، ‏بلکه بیایند با گرفتن امکانات جامعه را به خودکفایی جهت بدهند.‏/950/پ202/س
ارسال نظرات