۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۷۷۷
آیت الله شبستری:

وحدت تنها در سایه رهنمود‌‌های ولی فقیه تحقق می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که کشور نیازمند انسجام و یکدلی در برابر دشمنان است، گفت: وحدت تنها در سایه رهنمود‌‌های ولی فقیه تحقق می‌یابد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته‌ در دیدار کارکنان اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر کشور نیازمند وحدت و انسجام در برابر توطئه های روزافزون دشمنان است.

آیت الله شبستری با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان برای ایجاد چنددستگی در کشور، خواستار حفظ بصیرت و هوشیاری اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر غیور آذربایجان شد و گفت: دشمنان پس از شکست در توطئه ها و فتنه سال گذشته، این بار برنامه های جدیدی برای فتنه انگیزی در سر می پرورانند.

وی با تاکید بر این‌که وحدت تنها در سایه منویات ولایت فقیه محقق می شود، خاطر نشان کرد: جریان انحرافی اخیر در حالی دم از قانون مداری و احترام به قانون اساسی می زند، که بدون توجه به رهنمود‌های ولایت فقیه به دنبال تفرقه، چنددستگی و تشنج در فضای عمومی جامعه است.

آیت الله شبستری توفیقات نظام اسلامی را از برکات ولایت فقیه در 32 سال گذشته دانست و گفت: رمز موفقیت کشور در عرصه های مختلف در تبعیت از ولایت فقیه است، از این رو دشمنان انقلاب لبه تیز مخالفت خود را متوجه ولایت فقیه کرده اند و درصدد تضعیف اصل ولایت فقیه هستند که این موضوع هوشیاری بیشتر مردم را می طلبد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه عشایر نقش اساسی در حفظ وحدت و انسجام ملی داشته اند، اظهار داشت: عشایر به حق ذخایر انقلاب هستند، چنان که در دوران جریان های مختلف قبل و پس از انقلاب به ویژ] دفاع مقدس شاهد ایثارگری و مجاهدت ایشان بوده ایم.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت اسلامی مردم منطقه تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان صادر می‌شود و همان شعارهای ملت ایران در کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و پرتغال شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در کمتر از سه هفته قبل شنیده شدن صدای انقلاب را در قلب اروپا نوید داده بودند و امروز صدور انقلاب را به نقاط مختلف جهان همان‌گونه که امام راحل وعده داده بودند، محقق شده است./935/پ203/س
ارسال نظرات