۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۸۰۸

مصاحبه پذیرفته‌شدگان‌ سطح سه حوزه‌ خواهران شمال غرب به تعویق افتاد

خبرگزاری رسا ـ مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی سطح سه حوزه علمیه خواهران منطقه شمال غرب به تعویق افتاد.
 حوز علميه خواهران
حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی سطح سه طلاب خواهر استان‌های شمال غرب کشور به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه داوطلبان حائز شرایط قرار بود از روز گذشته آغاز شود که بنا به دلایل مختلف از جمله آغاز فصل امتحانات، به تیر‌ماه امسال و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان موکول شد.

حجت الاسلام مسعودنیا با بیان این‌که دستورالعمل جدید مصاحبه حضوری داوطلبان تحصیل در سطح سه در روزهای آینده از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور ابلاغ خواهد شد، گفت: طی روزهای آینده در خصوص زمان دقیق و نحوه حضور طلاب برای مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی با بیان اینکه آزمون ورودی سطح سه خواهران منطقه شمال غرب با حضور 250 داوطلب از استان های آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: از این تعداد داوطلب حدود 40 نفر در سه رشته کلام، فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی به صورت حضوری و تعدادی نیز به صورت غیرحضوری پذیرش خواهند شد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه الزهرا(س) تبریز تنها مرکز آموزش سطح سه خواهران در شمال غرب کشور است، که پاسخگوی خیل مشتاقان تحصیل در علوم حوزوی نیست، محدودیت فضای آموزشی موجب شده که تنها قادر به پذیرش یک ششم داوطلبان به صورت حضوری باشیم، البته این در حالی است که هر ساله از استان‌های شمال غرب کشور شاهد افزایش تنها داوطلبان آزمون سطح سه هستیم.

حجت الاسلام مسعودنیا با تاکید بر افزایش ظرفیت پذیرش در این مرکز آموزش علوم اسلامی تصریح کرد: عزم جدی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان به ریاست آیت الله مجتهدشبستری بر توسعه مراکز آموزشی در سطوح عالی حوزوی است./935/پ202/س
ارسال نظرات