۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۸۲۷
معاون امنیتی وزیر کشور:

حرکت در زیر پرچم ولایت تنها راه شکست توطئه نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون امنیتی وزیر کشور، ایجاد واگرایی، یأس و ناامیدی را مهم‌ترین استراتژِی دشمنان در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز آحاد جامعه اسلامی باید زیر پرچم ولایت فقیه در جهت وحدت و همدلی در کشور گام بردارند.
علي عبداللهي، معاون وزير کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، علی عبداللهی، معاون امنیتی وزیر کشور، امروز در چهارمین همایش امنیتی منطقه‌ای که با حضور معاونان سیاسی و امنیتی ده استانداری کشور در بابلسر آغاز به کار کرد، با اشاره به این که فلسفه همه حکومت‌ها را امنیت تشکیل می‌دهد، گفت: توان امنیتی کشورمان که بستر همه فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی‌ست، رده بسیار بالایی در بین دیگر کشورها دارد.

وی با بیان این که نوع تهدیدات امروز دشمن در مخدوش کردن امنیت داخلی، ایجاد واگرایی، یاس و ناامیدی و فروپاشی در جامعه است، افزود: باید نیروهای امنیتی کشور همواره در بروزرسانی خود و نیروهایشان کوشا باشند.

عبداللهی عنوان کرد: دستگاه‌های امنیتی کشورمان لازم است با هوشیاری و هماهنگی بین دستگاهی اتفاقات و اقدامات دشمن را رصد و پیش‌بینی کرده و آن‌را با کمترین هزینه و آسیب پیشگیری کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: شکل‌دهی گروه‌های تروریستی، راه‌اندازی گروه‌های تندرو و افراطی در غرب و شرق کشور، تحریک اقوام به‌ویژه بعد از حوادث کشورهای منطقه از جمله اقداماتی بود که دشمن برای برهم زدن امنیت در کشور تدارک دیده است.

عبداللهی با اشاره به این که نظام سلطه از هر فرصت و روزنه ای برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده خواهد کرد، ادامه داد: در بیش از سه دهه اخیر دشمنان نظام از هر حربه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند، اما همواره با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان این که سیاست های آمریکا و همپیمانانش در منطقه امروز با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: آنها زمانی به دنبال برنامه های بلند پروازانه ای در جهت منافع خود در خاورمیانه بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی که زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه شد همه توطئه ها و نقشه های چندین ساله آنها بر باد رفت.

دبیر شورای امنیت کشور، ضریب امنیت در مازندران را بالا اعلام کرد و افزود: باتوجه به اوضاع کشورهای همسایه و منطقه هم‌اکنون ایران جزء کشورهای امن، دنیا است که مهم ترین عامل آن وحدت مردم و تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی، تبعیت از مقام عظمای ولایت را تنها را شکست توطئه های شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی باید زیر پرچم ولایت فقیه در جهت وحدت و همدلی در کشور گام بردارند.

معاون وزیر کشور، تفرقه و اختلاف افکنی را مهم ترین ابزار دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران، مسؤولان و مردم باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسأله وحدت را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

عبداللهی، هوشیاری دائم جامعه و متولیان امنیت کشور را لازم دانست و گفت: ایران اسلامی در جنگ نرم و فضای مجازی دست‌آوردهای بسیار خوبی داشت که نشان می‌دهد در این جبهه نیز سربازان و افسران جوان ما تنها به دفاع نپرداخته‌اند بلکه در برخی از موارد به دشمن مقابل حمله نیز کرده‌اند.

استاندار مازندران نیز در این همایش، التزام عملی به فرامین مقام معظم رهبری را برای حفظ آرامش و آسایش در نظام جمهوری اسلامی ایران مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب در صدد ضربه زدن و براندازی آن بوده‌اند که این نیت شوم دشمن هنوز هم پابرجا است و لازمه خنثی شدن آن هوشیاری مردم و مسؤولان است.

طاهایی افزود: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا بر مبانی اسلامی حافظ امنیت کلیه آحاد جامعه با هر طرز تفکر و ایده‌‌ای هستند./950/پ203/س
ارسال نظرات