۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۸۴
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خبر داد؛

راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران در ماکو و تکاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان غربی، از راه‌اندازی حوزه‌ علمیه خوهران در شهرهای ماکو و تکاب خبر داد.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران
حجت الاسلام محمدرضا غنی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برنامه‌های حوزه علمیه استان در راستای توسعه مدارس علمیه گفت: در راستای اشاعه و نشر فرهنگ غنی اسلامی و در جهت حرکت در مسیر سیاستگذاری های کلان توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه استان، در سال جاری حوزه های علمیه واحد خواهران در شهرهای ماکو و تکاب راه‌اندازی می شود.

وی افزایش ظرفیت پذیرش در مدارس علمیه استان را از اولویت برنامه های سال جاری حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ظرفیت پذیرش در مقطع تحصیلی سطح یک (کارشناسی) چهارصد نفر و در سطح سه(کارشناسی ارشد) چهل نفر است.

این مقام مسؤول در ادامه به برگزاری امتحانات نهایی حوزه های علمیه خواهران اشاره و خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی سطح یک و دو در حوزه های علمیه خواهران در شهرهای شاهین دژ، میاندوآب، نقده، خوی، سلماس و ارومیه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام غنی زاده اضافه کرد: آزمون نهایی سطح سه نیز از امروز آغاز شده است و تا نیمه دوم تیر ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هم اینک هشتصد نفر از بانوان طلبه در مقاطع سه گانه حوزوی مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی هستند./936/پ203/س

ارسال نظرات