۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۱۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رژیم سعودی تنها در مسیر اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گام برمی دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این مدعیان خادم الحرمین تنها در مسیر اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گام برمی دارند، تصریح کرد: امروز سعودی ها آبروی اسلام را در دنیا برده اند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیر عامل و جمعی از پرسنل بانک خون استان با اشاره به این که غربی ها از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، گفت: علیرغم بیش از سه دهه شکست، اما آنها هنوز دست از توطئه افکنی در کشور برنداشته اند.

وی با اشاره به این که زیر سؤال بردن کیان و استقلال نظام اسلامی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و همپیمانانش همه تلاش و سرمایه خود را برای براندازی نظام به کار گرفته‌اند؛ اما همواره ناکام بودند.

امام جمعه رشت، تهدید، تحریم و ترور را تنها بخشی از کینه توزی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ایستادگی و همدلی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی مهم ترین شکست غرب علیه ملت ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف آموزشی، پزشکی، نظامی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در سایه وحدت و بهره گیری از توان داخلی توانستند همه تحریم های دنیای غرب را خنثی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه سخنان خود، خدمت به همنوع را مورد تأکید دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این مسأله مهم در همه متون اسلامی و به ویژه آیان و روایات مورد تأکید قرار گرفته است.

امام جمعه رشت با بیان این که دستگیری از همنوع و فرد نیازمند پاداش دنیوی و اخروی بسیاری دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ملت ایران از روحیه بالایی در این بخش برخوردار است و کمک به همنوع یکی از ویژگی های بارز ملت مؤمن ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، کمک به دیگران به ویژه رفع نیاز بیماران را یکی از مهم ترین تعلمیات اسلامی دانست و گفت: سازمان انتقال خون جمهوری اسلامی ایران از ابتدای آغاز به کار خود خدمات بسیار پسندیده ای در رفع مشکلات بیماران صورت داده که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با تأکید براین که فرهنگ کمک به دیگران باید در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود، گفت: پاداش گام برداشتن در این مسیر حتی از بسیاری از عبادات نیز بیشتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز جنایت کارانی در کشورهای مسلمان منطقه در حال کشتن انسان های بی گناه و بی دفاع هستند، گفت: این در حالی است که ملت ایران همواره از جایگاه انسانی ملت ها دفاع می کند.

امام جمعه رشت با بیان این که آن دسته از افرادی که مدعی خادم الحرمین هستند، در مسیر اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گام برمی دارند، تصریح کرد: امروز سعودی ها آبروی اسلام را در دنیا برده اند.

وی، رژِیم سعودی را خائن به اسلام و امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز سران این کشور تنها فرامانبر بی چون و چرای مقامات آمریکایی هستند و این برای ملت های مسلمان دنیا بسیار گران تمام شده اشت./950/پ202/س

ارسال نظرات