۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۹۲۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تحقق شعار جهاد اقتصادی سبب شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به این که جهاد در عرصه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به خودکفایی می رساند، گفت: توسعه همه جانبه کشورمان نتیجه جهاد در عرصه اقتصاد خواهد بود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار با رییس، معاونان و مدیران جهاد کشاورزی استان، با اشاره به این که جهاد در عرصه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف به خودکفایی می رساند، گفت: توسعه همه جانبه کشورمان نتیجه جهاد در عرصه اقتصاد خواهد بود.

وی با بیان این که شعار جهاد اقتصادی اختصاص به زمان خاصی ندارد، گفت: آحاد مردم و مسؤولان جامعه اسلامی باید شعار جهاد اقتصادی را همیشه مد نظرداشته باشند.

امام جمعه ساری، تحقق عملی شعار جهاد اقتصادی را سبب شکوفایی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: توسعه همه جانبه کشورمان نتیجه جهاد در عرصه اقتصاد خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عدم توجه به شعار امسال را سبب اضمحلال و نابودی پیکره اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز طرح تحول اقتصادی با هدفمند سازی یارانه ما نیازمند یک جهت در عرصه اقتصادی هستیم که این مسأله با جهاد در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش سی ساله نظام سلطه در عرصه اقتصادی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان پس از ناکامی در عرصه نظامی همه توان خود را در حوزه اقتصاد به کار گرفتند تا کشورمان را دچار مشکل کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که در چند سال اخیر شاهد تحریم های گسترده از سوی غرب علیه کشورمان بودیم، خاطرنشان کرد: جهاد در عرصه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را درعرصه های مختلف به خودکفایی می رساند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که برای رسیدن به برای تحقق جهاد اقتصادی باید همانند هشت دفاع مقدس جانانه در جهت توسعه اقتصادی کوشا باشیم، گفت: توجه به جهاد اقتصادی نیازمند به سیاست‌گذاری درست و برنامه ریزی مدون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره جهش های علمی، آموزشی، دفاعی و اقتصادی کشورمان در چند سال اخیر گفت: با تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید می توانیم علاوه بر خودکفایی در حوزه های مختلف، تحریم کننده نیازهای غرب باشیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی ایران در عرصه کشاورزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بیش از سه دهه اخیر در بسیاری از تولیدات کشاورزی به خودکفایی رسیدیم که این به برکت این انقلاب عظیم اسلامی است.

وی با مهم ارزیابی کردن مسأله امنیت غذایی در هر کشوری، گفت: توسعه کشاورزی در واقع یکی از محوری و کلیدی ترین اقدامات در هر دولت و حکومتی است که باید به طور جدی به آن توجه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به به اقدامات صورت گرفته از سوی جهاد سازندگی در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی بر عهده داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات