۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۰۱۰
شهریورماه؛

کنگره ملی شهید باهنر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کنگره ملی شهید باهنر با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و اندیشمندان حوزه و دانشگاه، دوازدهم شهریور امسال در استان کرمان برگزار می‌شود.
شهيد باهنر
محمدرضا سلجوقی، مسؤول دبیرخانه کنگره ملی شهید باهنر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: کنگره ملی شهید حجت الاسلام باهنر شهریورماه سال جاری در استان کرمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این کنگره ملی داوزدهم شهریورماه با حضور شخصیت های کشوری، لشکری، اندیشمندان، شخصیت ها و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در سالن پردیس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

مسؤول دبیرخانه کنگره ملی شهید باهنر سخنرانی شخصیت‌های مختلف را از برنامه‌های کنگره ملی شهید باهنر دانست و ابراز داشت: در حاشیه این کنگره از تمبر یادبود شهید باهنر و برخی از آثار این شهید گرامی نیز رونمایی خواهد شد.

مسؤول دبیرخانه کنگره شهید باهنر اضافه کرد: همچنین در حاشیه این کنگره ملی کارگاه های آموزشی با حضور استادان و صاحبنظران به منظور تبیین اندیشه های شهید حجت الاسلام باهنر برگزار می شود.

وی با بیان این‌که فراخوان مقاله کنگره ملی شهید باهنر تا چند روز آینده انجام می شود، ابراز داشت: برای برگزاری مطلوب این کنگره سه کمیته تالیف و ارزشیابی، تبلیغ و روابط عمومی و کمیته پیشتیبانی تشکیل شده است.

سلجوقی ابرازداشت: مجری این کنگره سازمان آموزش و پرورش استان و ناظر طرح نیز استانداری است .

سلجوقی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین شخصیت و اندیشه های نورانی شهید باهنر پرداخت و گفت: شهید باهنر اندیشه‌های بسیار نورانی داشتند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مؤلف کتب درسی بودند.

مسؤول دبیرخانه کنگره ملی شهید باهنر بیان داشت: با توجه به رویکرد وزیر آموزش و پرورش به منظور نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کتب درسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، تبیین اندیشه های والای شهید باهنر می تواند در این راستا کمک بسیار خوبی باشد. /924/پ202/س
ارسال نظرات