۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۰۹۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

غفلت از ارزش‌های دینی عامل اصلی لغزش‌های سیاسی ‌است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، غفلت از ارزش‌های دینی را عامل اصلی لغزش های سیاسی و اخلاقی دانست و گفت: در سه دهه اخیر نیز افراد بسیاری به دلیل بی توجهی به ارزش های اسلامی و بی تقوایی دچار انحراف و از مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب خارج شدند.
حجت الاسلام والمسلمين معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري حجت الاسلام والمسلمين معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر، با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب پس از سه دهه نفاق و دشمنی همواره شکست خورده این میدان بودند، گفت: دشمن از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب عزم خود را برای نابودی این نظام جزم کرده بود که شهادت هزاران نفر از فرزندان این کشور به دست گروه نفاق تنها گوشه ای ازجنایت های دشمنان قسم خورده این ملت است.

وی، بصیرت را مهم‌ترین سلاح برای مقابله با فتنه و انحراف دانست و خاطرنشان کرد: در زمانی که با فتنه ای در کشور رو‌به‌رو شدیم باید با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه آن فتنه ها را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که متأسفانه در فتنه 88 برخی ها که تنها شعار حرکت در خط امام و انقلاب را سر می دادند در آن مقطع به دلیل عدم بصیرت و تقوا دچار انحراف بزرگی شدند، خاطرنشان کرد: فتنه گران داخلی با عملکرد خود مسیر را برای توطئه افکنی های دشمنان نظام هموار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، غفلت از ارزش های دینی را عامل اصلی لغزش های سیاسی و اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی نیز افراد بسیاری به دلیل بی توجهی به ارزش های اسلامی و بی تقوایی دچار انحراف واز مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب خارج شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تقویت ایمان و بصیرت را مهمترین سد برای دور ماندن از نیرنگ شیطان دانست و تصریح کرد: اگر به هر دلیلی گرفتار غفلت شویم دیگر نمی توانیم از آن خارج شویم.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که همه ما باید برای دور ماندن از گناه و معصیت به ذات خداوندی پناه ببریم، گفت: باید به درگاه خداوند و با نیت خالص برای آنها دعا کرد تا از شر انحرافات دور شوند.

وی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به دنبال فرصتی برای نفوذ در افراد هستند، گفت: باید با هوشیاری و تقویت بصیرت درخود مانع از تحقق اهداف شوم آنها شویم.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، ملت ایران را مردمی حق‌گو و حق‌طلب معرفی کرد و با اشاره به این که مهم ترین معیار ملت ایران ازهر فردی مشروط به ولایت پذیری و حرکت در خط امام و رهبری است، بیان داشت: این ملت در بیش از سه ده از عمر این انقلاب همیشه در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری گام برداشتند.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری ازسخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که همه موظف هستیم برنامه های خود را در جهت تحقق این شعار مهم تنظیم کنیم، گفت: تحقق عملی جهاد اقتصادی زمینه ساز رشد و بالندگی نظام اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جهاد اقتصادی سبب خودکفایی کشور در بخش های مختلف می شود، افزود: جهاد در عرصه اقتصاد تنها با حرف و شعار عملی نمی شود، بلکه باید به صورت عملیاتی در بخش های مختلف کشور مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اطلاعات مازندران نیز در ادامه این جلسه به اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: این نظام الهی امروز پس از سه دهه در بخش‌های مختلف از رشد و بالندگی ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیش از90 هزار مستشار آمریکایی و انگلیسی در کشور حضور داشتند، افزود: این نشان دهنده نفوذ قدرت های استکباری و استعماری در امور داخلی کشور بود.

مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان این که امام راحل با رهبری یک نهضت عظیم اسلامی، استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بیش از سه دهه است که از هر فتنه ای برای سرنگونی این نظام مردمی استفاده کردند که همواره شکست خورده میدان بودند. /950/پ202/س

ارسال نظرات