۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۲۰۶
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

ساخت 13 پروژه حوزوی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از در دست ساخت بودن 13 پروژه حوزوی در شهرهای مختلف استان خبر داد.
حجت الاسلام جواد قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی‌، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی حوزه افزود: در حال حاضر 13 پروژه عمرانی حوزوی در دست ساخت است.

امام جمعه میاندوآب، حوزه علمیه امام خامنه‌ای‌، استاد‌سرای‌های ارومیه، ماکو، سلماس، نقده، میاندوآب، سالن ورزشی طلاب در سلماس، ساختمان‌های جدید حوزه‌های علمیه ماکو، نقده، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و حوزه علمیه نمازی خوی را از ‌پروژه‌های در حال ساخت اعلام کرد.

بنابه گفته این مقام مسؤول، عملیات احداث شش از پروژه‌ها امسال آغاز شده است.

حجت الاسلام قهرمانی حوزه علمیه امام خامنه‌ای را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی اعلام کرد و گفت: احداث این حوزه از سال 86 آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در مرحله سفت‌کاری است.

وی با بیان این ‌که تا‌کنون بیش از‌ دو میلیارد ریال اعتبار برای احداث حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌‌برداری از این طرح نیازمند تأمین چهار میلیارد ریال اعتبار هستیم.

مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با ابراز امیدواری از تأمین اعتبار این پروژه عمرانی،‌ خاطر‌نشان کرد: در صورت تأمین اعتبار، این طرح در سال جاری آماده بهره‌‌برداری می‌‌شود.936/پ203/س
ارسال نظرات