۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۲۲۷
دوم تیر؛

گردهمایی ائمه جمعه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان خبر داد.
گردهمايي ائمه جمعه مازندران
حجت الاسلام محمد قاسمی، رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان در سال جدید دوم تیرماه در ساری برگزار می شود، گفت: این گردهمایی بزرگ از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان «رسالت ائمه جمعه در سال جهاد اقتصادی» ساعت 8:30روز پنج شنبه با حضور ائمه جمعه 32 شهراستان در ساری برگزار می شود.

وی افزود: آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله رسولی محلاتی از اعضاء دفتر مقام معظم رهبری، استاندار و برخی از مدیران اجرایی استان نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: ائمه جمعه استان نیز در این گردهمایی مهم ترین مسائل و مشکلات حوزه استحفاظی خود مطرح و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه ائمه جمعه استان از اصل ولایت فقیه و محکوم کردن توطئه های دشمنان نظام در تضعیف این جایگاه مهم نظام اسلامی را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بزرگ اعلام کرد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اصل ولایت فقیه استوار است، گفت: ولایت فقیه یکی از مهم ترین ارکان نظام اسلامی را تشکیل می دهد.

امام جمعه موقت ساری، تبعیت محض از ولایت فقیه را یک تکلیف عمومی دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی در برابر ولایت فقیه مسؤول هستند، افزود: مشروعیت مدیران و مسؤولان درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسلطه التزام عملی آنها نسبت به ولایت فقیه است.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همه تلاش خود را برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته اند، گفت: اما علیرغم همه این توطئه ها جایگاه ولایت در جامعه اسلامی از مقام رفیعی برخوردار است./950/پ202/س
ارسال نظرات