۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۳۴۳
‌رادان:

‌نیروی انتظامی در اجرای طرح امنیت اخلاقی کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری رسا ـ رادان با تأکید براین که نیروی انتظامی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مصمم است و از آن کوتاه نخواهد آمد، گفت: طی روز‌های آینده شاهد تشدید اجرای این طرح در استان تهران، گیلان و مازندران خواهیم بود.
سردار رادان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، همچنین روز گذشته در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سه استان کشور، گفت: اجرای این طرح در تهران، گیلان و مازندران تقویت خواهد شد.

وی با بیان این که این طرح تا برطرف شدن بدپوششی، مزاحمت به نوامیس و آلودگی صوتی در جامعه ادامه خواهد یافت، افزود: اجرای این طرح برای حفظ نسل جوان درجامعه است، چون براساس بررسی های صورت گرفته آمار افراد بدپوششی که مورد تعرض قرار می گیرند چهار برابر افرادی است که پوشش مناسب دارند.

رادان با اشاره به گردشگر‌پذیر بودن استان‌های شمالی‌ گفت: نباید این تصور در ذهن برخی افزاد پیش آید که این استان ها خلوتگاهی برای انجام اعمال غیردینی آنها است.

وی با تأکید براین که در چند روز آینده شاهد تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تهران، گیلان و مازندران خواهیم بود، افزود: خوشبختانه در اجرای این طرح از همکاری قوه قضائیه، رسانه ها و خود مأموران نیروی انتظامی برخوردار هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که نیروی انتظامی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ثابت قدم است و از این مسأله کوتاه نخواهد آمد، گفت: علیرغم این که برخی دیگر از دستگاه های مسؤول در این طرح به اندازه کافی ورود پیدا نکردند، اما نیروی انتظامی در اجرای این طرح مصمم است.

رادان با اشاره به این که طرح ارتقای امنیت اجتماعی از یک پشتوانه قانونی و مردمی خوبی برخوردار است، افزود: نیروی انتظامی اجرای این طرح را تا زمان رسیدن به نقطه مناسب و مطلوب ادامه خواهد داد.

وی با تأکید براین که ما به دنبال پاکیزگی در جامعه هستیم، گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز به منظور رفع دغدغه هایی است که در خصوص ناهنجاری های اجتماعی وجود دارد.

رادان با بیان این که این طرح به تدریج در دیگر استان های کشور نیز اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط حاکم دراستان های تهران، گیلان و مازندران این طرح به صورت پایلوت در این سه استان درحال اجرا است.

وی، همکاری دستگاه های فرهنگی در اجرای این طرح درکشور را ضروری دانست و ادامه داد: همکاری و حمایت مردمی از اجرای این طرح برای نیروی انتظامی امید بخش است./950/پ202/س

ارسال نظرات