۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۴۴۷
رییس تبلیغات اسلامی خوی:

موازی‌کاری در تبلیغ دینی مانع بروز خلاقیت و ابتکار است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خوی گفت: موازی‌کاری در عرصه تبلیغ، خلاقیت در ارائه شیوه‌های جدید اطلاع‌رسانی را از بین می‌برد.
اعزام مبلغ
حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا، رییس تبلیغات اسلامی خوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: ترویج معارف اسلامی، مفاهیم و ارزش‌های قرآنی و گسترش مضامین والای اسلام ناب محمدی از اهداف اصلی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نهادهای تبلیغی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت منسجم‌تر و تخصصی‌تر در حوزه‌ نشر فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) فعالیت می‌کنند و معاونت تبلیغی حوزه علمیه قم به صورت تخصصی تربیت نخبه‌های برتر تبلیغی برای اعزام به مناطق مختلف در راستای گسترش فرهنگ اسلامی را بر عهده دارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تبلیغات اسلامی چندین سال است که سبک و روش خود را در مورد غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تغییر داده و با اجرای طرح‌های هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت که به صورت تخصصی با حضور روحانیون اعزامی از قم برگزار می‌شود، تبلیغ و ترویج معارف دینی را برعهده دارد.

حجت الاسلام معصومی نیا، با بیان این‌که موازی‌کاری در امر تبلیغ، خلاقیت در ارائه شیوه‌های جدید تبلیغی را از بین می‌برد، افزود: بهره‌گیری از شیوه‌های جدید مبتنی بر محتوای علمی و تخصصی راهکار برون رفت از آسیب موازی‌کاری‌ها در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است.

رییس تبلیغات اسلامی خوی، در پایان بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: با توجه به رشد روزافزون کانالهای ارتباط جمعی و افزایش استفاده آن از سوی افراد به ویژه نسل جوان، باید از این مسیر در راستای ارتقای بنیه اعتقادی و معرفی و افزایش آگاهی های دینی در جامعه بهره برد./936/ت302/س
ارسال نظرات