۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۴۹۸
امام جمعه مسجد سلیمان:

جبهه نفاق از تروریسم بین الملل دنباله‌روی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان، جبهه نفاق و کفر را دنباله‌روی تروریسم بین الملل دانست و گفت: امیدواریم فرهیختگان کشور با تبیین شاخص های جبهه باطل، شفاف سازی در جامعه را افزایش بدهند.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با توجه به سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری و شهادت شهید بهشتی و یارانش در اقدامات تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انتظاری که از فرهیختگان کشور می رود، روشنگری مردم در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که فعالان سیاسی با غنیمت‌شمردن این روزها که سالگرد ترورهای عناصر مهم انقلاب اسلامی است، افزود: روشنگری در جامعه به ویژه نسل جوان که در گذشته نبودند و شاهد توطئه‌های استکبار جهانی‌ علیه ملت ایران نبودند را از همه جنایت‌های دشمنان اطلاع پیدا بکنند.

حجت الاسلام امینی‌ ابراز داشت: عناصر با بصیرت انقلاب اسلامی با توجه به سالگرد ترورهای جبهه نفاق کور دل و پیچیده دهه 60 می توان به صورت زیبا از این فرصت‌ها بهره برد و با تبیین شاخص های جبهه حق و مبانی جبهه نفاق و کفر شفاف سازی در جامعه را افزایش داد.

امام جمعه مسجد سلیمان، تبیین شاخص های جبهه حق و جبهه نفاق و کفر را از مهمترین وظیفه های فعالان سیاسی و عناصر با بصیرت انقلاب اسلامی در این روز ها خواند و افزود: نبرد منطقی و جوانمردانه در جبهه حق و نبرد ناجوانمردانه و تروریستی در جبهه نفاق از شاخص‌های این دو جبهه هستند.

وی‌ در جواب سؤالی مبنی بر این که «‌آیا ترور چهره‌های شاخص از سوی دشمن، مانع پیشرفت ملت ایران می شود؟ »، گفت: به یقین نه تنها جلوی پیشرفت ایران را نخواهد گرفت بلکه عزم و اراده ملت ایران را بیش از پیش قوت خواهد بخشید.

استاد حوزه علمیه‌ با تأکید بر این که جبهه نفاق دنباله روی تروریسم بین الملل است، بیان داشت: از دولت محترم جهت برگزاری کنگره بین المللی مبارزه با تروریسم جهانی در تهران، قدردانی می کنیم./9463/ت303/س
ارسال نظرات