۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۵۱۵
استاندار قم:

التهابات سیاسی و مسائل حاشیه ای مسؤولان را از جهاد اقتصادی غافل نکند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم، با اشاره به راهبرد ترسیم شده سال 90 از سوی مقام معظم رهبری، خواستار توجه بیش از پیش به این مساله شد و گفت: باید مراقب باشیم التهابات سیاسی و مسائل حاشیه ای و فرعی ما را از پرداختن به این راهبرد مهم غافل نکند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور استاندار قم روز گذشته در دومین جلسه شورای اداری استان قم که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: امروز در همه عرصه کشور ما در بهترین شرایط خود به سر می برد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی شروع شد و دسیسه ها در انواع و ابعاد گوناگون از همان روزهای ابتدایی شکل گرفت.

استاندار قم تحریم اقتصادی و تخریب فرهنگی را دو راهبرد اصلی نظام استکبار علیه نظام اسلامی ارزیابی کرد و گفت: دشمنان نظام از همان روزهای اول، تحریم اقتصادی علیه ما را شروع کردند و در کنار آن تهاجم و تخریب فرهنگی را هم در دستور کار قرار دادند.

استاندار قم تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در برهه هایی تهاجم فرهنگی را شدیدتر می کردند و در برهه هایی نیز تحریم ها و فشارهای اقتصادی را شدیدتر می کردند.

وی با بیان اینکه به گمان استکبار نظام اسلامی از زوایه مسائل اقتصادی آسیب پذیر است، یادآور شد: به همین دلیل دشمنان این خط سیر را در طول این سال ها تکرار کردند و در سال های اخیر این فشارها به اوج خود رسیده است.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری ابراز داشت: رهبری با تدبیر، دوراندیشی و آگاهی از مسائل مختلف امسال را به عنوان سال جهاد اقتصادی معرفی کردند تا همه توان کشور در این راستا بسیج و توطئه های دشمنتان خنثی شود.

وی ابراز داشت: این نامگذاری یک نامگذاری دفعی و ناگهانی نبوده است، بلکه مقام معظم رهبری زمینه های آن را در سالیان گذشته فراهم کردند و زمینه های و زیرساخت های آن نیز فراهم شده است.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسائل جنبی، حاشیه ای و موضوعات سیاسی نباید ما را از راهبرد سال که رهبری ترسیم کردند غافل کند، یادآور شد: ما نباید از اولویت اصلی سال غافل شویم، این خواست دشمن است که ما از هدف اصلی غفلت کنیم.

وی ابراز داشت: متاسفانه رسانه ها نیز در حال حاضر چندان به این موضوع نمی پردازند و در همایش هایی هم که برگزار می شود وضعی این گونه است.

استاندار قم گفت: ما به عنوان خادمان مردم و تابعان ولی فقیه باید به این مساله توجه کنیم و حاشیه ها و التهابات نباید ما را از ممحض کردن همه توان و نیرو برای جهاد اقتصادی دچار غفلت کند.

حجت الاسلام موسی پور در ادامه با اشاره به بودجه های سال 90 از مدیران استان خواست قانون برنامه و بودجه را به صورت دقیق مطالعه کنند و از ظرفیت های آن جهت جذب بهینه منابع استفاده کنند.

رییس شورای اداری استان قم با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک شعبان و حضور زائران در شهر مقدس قم، از همه دستگاه های اجرایی خواست تمام توان خود را جهت خدمت رسانی به مردم بکار گیرند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات