۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۵۵۵
آیت الله شبستری:

بی‌حجابی مانع توسعه فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: بی حجابی و مفاسد اخلاقی از موانع توسعه فرهنگی است، مساعدت تشکیلات قضایی در اجرای طرح امنیت اخلاقی ضروری به نظر می رسد.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار قضات و کارکنان دادگستری کل استان، اظهار داشت: شهادت 72 تن از یاران انقلاب اسلامی و امام راحل از سوی منافقین در هفتم تیرماه سال 1360 موجب عزت نظام و تقویت انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان این که واقعه هفتم تیر ماهیت منافقین را آشکار کرد، گفت: مردم در حادثه تلخ حزب جمهوری اسلامی به وضوح مشاهده کردند، آنان که شعار ملی‌گرایی و به ظاهر تبعیت از امام سر می‌دادند، چگونه فرزندان انقلاب را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه تبریز با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گسترش عدالت را مورد انتظار رهبری و از اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: وضعیت اخلاقی جامعه به حد نگران کننده رسیده و اگر این وضعیت تداوم یابد، بیم آن می رود که خون شهدا از سوی عده ای هنجارشکن پایمال شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه با بی حجابی و مفاسد اخلاقی موجب افزایش اعتماد عمومی و همراهی با برنامه‌های دولت می شود، ادامه داد: بی حجابی و مفاسد اخلاقی از موانع توسعه فرهنگی است، مساعدت تشکیلات قضایی در اجرای طرح امنیت اخلاقی ضروری به نظر می رسد.

آیت الله شبستری تصریح کرد: قوه قضائیه نباید اجازه دهد عده ای به ارزش های انقلاب و اسلام دهن کجی کنند و امنیت روانی و اخلاقی جامعه به مخاطره بیاندازند، کار فرهنگی برای هدایت و نهی از منکر عده ای مغرض که هدایت شده از غرب هستند، کارساز نیست.

وی با تاکید بر این‌که کارآمدی و یا ناکارآمدی دستگاه قضایی به صورت مستقیم در سایر دستگاه‌ها و به صورت عمومی در کل جامعه تأثیر‌گذار است، اظهار داشت: هرگز نباید در دستگاه قضایی نظام اسلامی خدای ناکرده حقی ناحق شود، هیچ چیز جز اجرای واقعی قانون و برقراری عدالت برای قاضی مهم نیست./935/پ202/س

ارسال نظرات