۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۵۶۱

همایش بررسی رفتاری طلاب در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش استانی آسیب‌شناسی اخلاقی و رفتاری طلاب علوم دینی در حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار خواهد شد.
حوزه علميه خواهران
مریم دین پرور، معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش استانی آسیب‌شناسی اخلاقی و رفتاری طلاب علوم دینی به همت این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که نشست هماهنگی جهت انتشار فراخوان این همایش 16 تیر با حضور مدیریت، معاونان و استادان حوزوی تبریز برگزار خواهد شد، گفت: پیش بینی شده تا این همایش اخلاقی اوایل سال تحصیلی 90-91 در مدرسه علمیه صادقیه برگزار شود.

دین پرور شناسایی مطالبات معنوی و اخلاقی طلاب، آسیب شناسی رفتار علاقه‌مندان به تحصیل در علوم حوزوی و پاسخگویی به نیاز روانی طلاب خواهر در دوران تحصیل را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش علمی، تخصصی و اخلاقی برشمرد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز در ادامه از اجرای طرح «‌یک کتاب در یک چکیده‌» خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش سطح مطالعات غیردرسی و مرتبط طلاب و همچنین آشنایی با اصول خلاصه نویسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طلاب خواهر در قالب این طرح آثار شهید مطهری، علامه جعفری و آیت اله جوادی آملی را مطالعه کرده و خلاصه آن را به ناظران انتخاب شده دوره تحویل خواهند داد.

دین پرور تصریح کرد: قبل از برگزاری این طرح، دوره آشنایی با روش تحقیق و پایان نامه نویسی برای طلاب علوم دینی این حوزه در روزهای 14 و 15 تیر با حضور استاد اعزامی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات