۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۵۸۶

تشریح فعالیت‌های بنیاد نیمه شعبان تبریز

خبرگزاری رسا ـ عضو هیئت مدیره بنیاد نیمه شعبان تبریز در دیدار آیت الله شبستری ‌به ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز فرهنگی و خیریه در سال گذشته و ماه های اخیر پرداخت.
مهدويت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اعضای فعال بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز روز گذشته با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند.

حجت الاسلام غروری، عضو هیئت مدیره بنیاد نیمه شعبان تبریز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز فرهنگی و خیریه در طول سال گذشته و ماه های اخیر پرداخت.

وی اظهار داشت: محور اصلی فعالیت های این بنیاد گسترش و ترویج فرهنگ مهدویت و آگاهی بخشی یه عموم آحاد جامعه در خصوص شرایط انتظار حجت و یگانه منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام غروی برگزاری جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نیمه شعبان، ویژه برنامه های گرامیداشت هشتم ربیع الاول و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعای ندبه، توزیع بسته های فرهنگی، چاپ بروشور و پوسترهای مرتبط با موضوع مهدویت، راه اندازی سامانه پیام کوتاه و تعامل نزدیک با نهادها و مراکز فرهنگی و دینی استان را از جمله مهمترین فعالیت های این بنیاد در سال گذشته برشمرد.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: راه اندازی و به روز رسانی سایت اینترنتی شمس ولایت، برگزاری نشست های ماهانه و تخصصی مهدویت، انتشار نشریه امید دل ها ، برپایی نشست های تخصصی با موضوع آشنایی با عرفان های اذب، بهائیت، فرقه حجتیه برای اعضای بنیاد و همچنین انتشار نشریه شمس ولایت از دیگر فعالیت های بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت های خیریه این بنیاد اظهار داشت: توزیع خوار و بار و تامین جهیزیه برای خانواده بی بضائت، مساعدت بیماران، دستگیری ایتام و مساعدت در بیمه مستضعفان از مهمترین فعالیت های خیریه این بنیاد است.

حجت الاسلام غروی در ادامه از رونمایی کتاب شوق دیدار ( برگزیده اشعار شعرای جمهوری آذربایجان ) خبر داد و گفت: این کتاب همزمان با جشن میلاد حضرت مهدی(عج) که در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

عضو هیئت مدیره بنیاد نیمه شعبان تبریز با اشاره به پروژه بازسازی و مرمت مسجد آیت الله انگجی تبریز طی سال گذشته اظهار داشت: این مسجد هم اکنون یکی از باشکوه ترین و زیباترین مساجد شهر ولایت مدار تبریز به شمار می رود./935/پ203/s

ارسال نظرات