۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶

آشنایی با اولین نگارخانه تخصصی عالمان شیعه در فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی وارثون به ارائه زندگینامه و آثار علمای جهان تشیع در فضای مجازی همت گمارده است.
وارثون


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سایت وارثون پایگاهی در راستای نشر و گسترش آثار و افکار بزرگان و عالمان مذهب تشیع در فضای مجازی است.

وارثون که اولین نگارخانه تخصصی عالمان شیعه است، تلاش کرده است با ارائه عکس، مقاله و زندگینامه عالمان شیعی، کاربران را با زندگی پربرکت آنها آشنا کند.

این پایگاه در بخش‌هایی نظیر آلبوم تصاویر، زندگینامه عالم شیعه، حکایات و لطایف، کتاب شناسی و ویژه نامه به ارائه مطالب خود پراداخته است و تلاش کرده است با استفاده از قالب های متنوع گرافیکی و افزایش زیبایی ظاهری زیبا، محتوای خود را عرضه کند.

آلبوم تصاویر جدید هفته، طرح های ارسالی و عکس های منتشر نشده از عالمان شیعی همچون حضرت آیت الله وحید خراسانی از بخش های پر بازدید این پایگاه است.

از ویژگی های این پایگاه تقسیم بندی های فرعی است که کاربران را یاری می کند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را در این قالب ها پیدا کنند، از باب نمونه در بخش زندگی نامه عالمان شیعه، بخش های مراجع فقید تشیع، مراجع معظم تقلید، حضرات آیات راحل، حضرات آیات و حجج اسلام مشخص شده است و مطالب به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی ارائه شده است.

در بخش حکایات و لطائف، سرگذشت عالمان به تفکیک راویان، درس های اخلاق و وقایع الایام که تقویم شمسی و قمری مناسبت ها است، درج شده است.

قسمت کتاب شناسی، این فرصت را به پژوهشگران اسلامی می دهد تا کتاب هایی را که درباره سیره علمی و عملی عالمان شیعه به رشته تحریر در آمده است، مطالعه کنند، کتاب هایی همچون تندیس اخلاص، شهید رابع، خاطراتی از آینه اخلاق، جرعه نوش غدیر، کرامات مرعشیه، آفتاب خوبان و ...

علاقمندان می توانند پایگاه وارثون را در فضای مجازی به نشانی www.varesoon.ir مشاهده کنند . /909/
پ203/ع

ارسال نظرات