۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۶۰۶
به همت تبلیغات اسلامی ماکو؛

اجرای 15 طرح نهضت قرآن آموزی در ماکو

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو، از اجرای 15 طرح نهضت قرآن آموزی در سال جاری در این شهر خبر داد.
اجرای 15 طرح نهضت قرآن آموزی در ماکو
اسماعیل خیری، مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری 15 طرح نهضت قرآن اموزی در ماکو با همکاری موسسات و خانه های قرآنی برگزار می شود.

خیری در ادامه خاطرنشان کرد: طرح نهضت قرآن آموزی شامل آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم کلام وحی است که در قالب 15 کلاس آموزشی با بهره گیری از اساتید مجرب قرآنی اجرا می شود.

وی برگزاری دو دوره قرآنی مفاهیم، اجرای یک محفل انس با قرآن و برگزاری یک دوره تربیت معلم قرآنی را از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی ماکو، در سال جاری عنوان کرد.

این مسؤول در ادامه به برگزاری مسابقه سراسری نورالهدی 4 در این شهر اشاره و تصریح کرد: ‌نام‌نویسی اینترنتی این دوره از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و آزمون آن آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.

خیری بیان کرد: سال گذشته با اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی 350 نفر در رده‌های مختلف سنی در قالب 17 کلاس آموزشی، آموزش‌های کلام وحی را زیر نظر اساتید مجرب قرآنی فرا گرفتند.

مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی ماکو، به برگزاری دوره آموزشی قرائت سطح(3) قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره با همکاری مؤسسه قرآنی «نورالمبین» ماکو با حضور 22 نفر در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: طرح قرآنی 1445 با محوریت تفسیر و حفظ سوره مبارکه «انفال» در قالب 2 کلاس از ماه جاری در حال برگزاری است./936/پ203/س
ارسال نظرات