۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۷۱۷
تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛

برپایی نماز جماعت مراجع تقلید در حرم مطهر رضوی

خبرگزاری رسا ـ نمازهای جماعت «ظهر و عصر» و «مغرب و عشاء» تا پایان ماه مبارک رمضان به امامت مراجع تقلید در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
نماز جماعت آيت الله مکارم شيرازي در حرم رضوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: از ابتدای تیر ماه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی به امامت حضرت آیت الله مکارم شیرازی و همزمان در این مدت نماز جماعت ظهر و عصر در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد به امامت حضرات آیات سبحانی و نوری همدانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علما و مراجع تقلید اظهار داشت: در چند سال گذشته خلأ حضور مراجع در اقامه نمازهای جماعت حرم رضوی احساس می‌شد، از این رو اداره تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با هماهنگی با این بزرگواران امکان بهره‌مندی زائران حرم رضوی از نماز جماعت ایشان را فراهم کرده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: اقامه نماز جماعت از 3 سال گذشته به طور مستمر در ایام تابستان به امامت مراجع عظام تقلید در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

روحانی نژاد اقامه نمازهای جماعت به صورت یکپارچه و هماهنگ در حرم رضوی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی برشمرد و گفت: با توجه به بافت فیزیکی موجود حرم مطهر رضوی این امر هم‌اکنون امکان پذیر نیست لکن امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برگزاری نماز جماعت به صورت هماهنگ در تمام نقاط حرم مطهر رضوی باشیم./931/د102/ع

ارسال نظرات