۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۷۴۲

جریان انحرافی به دنبال حذف نقش ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: بهترین شاخص که می تواند توطئه های جریان نفاق را خنثی کند، ولایت فقیه است.
حجت الاسلام ولائي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام ابوالفضل ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی که ترجمه جمهوری اسلامی است فقط با ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اصل57 قانون اساسی تصریح کرد: شرط ولایت مطلقه فقیه مدیریت، عدالت، فقاهت و مدبریت است و به همین خاطر ولی فقیه می‌تواند در تمام موضوعاتی که مصلحت کشور و مردم ایجاب می‌کند، اظهار نظر کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه اصل ولایت فقیه جزو جدایی‌ناپذیر نبوت و امامت است، گفت: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا لازم و ضروری است.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: بهترین شاخص که می تواند توطئه های جریان نفاق را خنثی کند، ولایت فقیه است و اگر درایت و تدابیر ولایت در اوج فتنه سال 88 نبود، چه بسا امروز ما با بحران های سیاسی و فرهنگی مواجه بودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی در ادامه با بیاناینکه جریان انحرافی به دنبال حذف نقش ولایت است، خاطر نشان کرد: یکی از صفات ویژه ولایتمداران ابراز محبت در راه مؤدت و دوستی ولایت است و بی تردید برای دفاع از حریم ولایت باید پاسدارانی وجود داشته باشد که در بذل جان و مال و آبرو، سر از پا نشناسند.

حجت الاسلام ولایی در پایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی پرتوان ولایت فقیه عنوان کرد و از مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا خواست تا بحث ولایت مطلقه فقیه را در کلاس‌های عقیدتی سیاسی با جدیت هر چه تمام ‌تر تدریس کنند./935/پ202/ع

ارسال نظرات