۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶
آیت الله طبرسی:

نقش آفرینی روحانیت اصیل سبب جهانی شدن گفتمان امام و انقلاب شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: روحانیت پرچم دار این نهضت عظیم بوده و پیروزی نهضت امام راحل مدیون نقش آفرینی های روحانیت اصیل است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: اگر نبود ایمان و اعتقاد و عقیده عزیزان ما بویژه شهدای گرانقدر هیچ وقت پیروز نمی شدیم.

وی با اشاره به این که عقیده هیچ چیز نمی شناسد، افزود: ما امروز وارث خون شهیدان هستیم که باید در قالب همین یادواره ها و مراسم های ویژه مذهبی یاد و نام آنها را گرامی داریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به نقش رهبری و ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه در بیش از سه دهه گذشته همواره زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی را فراهم آورده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی باید شکرگذار نعمت ولایت در ایران باشند، افزود: تا زمانی که سایه ولایت برسر این مردم مؤمن قرار دارد دشمنان نظام اسلامی توان رویارویی با این ملت را ندارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از هر ترفندی سعی در براندازی نظام اسلامی را داشت، گفت: شهادت هزاران نفر از یاران امام و انقلاب تنها گوشه ای از پرونده سیاه نفاق در نظام اسلامی است.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش از این شخصیت برجسته نظام به عنوان یکی از استوانه های انقلاب و یاران باوفای امام راحل یاد کرد و گفت: شهید بهشتی نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جهانی شدن گفتمان انقلاب در دنیا داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت فقیه حافظ این انقلاب الهی است، افزود: اگر رهبری های پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود امروز انقلاب ما به حراج می رفت.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل هیچ شخصیتی توان مقابله با استکبار را نداشت، گفت: اما امام راحل با پایه گذاری یک نظام اسلامی یک تنه و با پشتوانه عظیم مردمی در برابر همه مستکبران دنیا ایستادند.

وی همچنین به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: روحانیت پرچم دار این نهضت عظیم بوده و پیروزی نهضت امام راحل مدیون نقش آفرینی های روحانیت اصیل است.

امام جمعه ساری با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره مدافع واقعی اسلام ناب و ارزش های دینی بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز روحانیت در خط مقدم مقابله با توطئه افکنی های غرب قرار دارد.

وی با اشاره به این که روحانیت اصیل، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد، گفت: امروز گفتمان انقلاب و امام راحل تا قلب اروپا نیز پیش رفته و این به برکت نقش آفرینی های روحانیت در طول سه دهه اخیر است.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مکتبی معرفی کرد و افزود: روحانیت همیشه در خط مقدم این انقلاب بوده و باید این حضور محکم تر از گذشته ادامه داشته باشد، چون در غیر این صورت این سرمایه و سرمایه دیگر یعنی شهدا ما همه چیزمان را از دست خواهیم داد، همه ما باید در همه شهرها و استانها این پرچم را برافراشته داریم تا انقلاب ما ارزشی بماند./950/پ202/س
ارسال نظرات