۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۸۳۸

همایش بزرگ مهدی یاوران در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نیمه شعبان، همایش بزرگ مهدی یاوران در تبریز برگزار خواهد شد.
مهدويت
حجت ‌الاسلام علی قربانی، دبیر ستاد مشترک برگزاری نیمه شعبان تبریز در حاشیه دیدار اعضای این ستاد با آیت الله شبستری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) راهپیمایی گسترده مردمی در نیمه شعبان برای دومین سال متوالی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این حرکت گسترده مردمی را ترویج شور و نشاط معنوی و مهدوی میان جوانان و عموم مردم دانست و خاطر نشان کرد: همه برنامه های پیش بینی شده این ستاد در راستای معرفت افزایی و ارتقای دانش مهدوی اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام قربانی برگزاری جلسات سخنرانی مهدوی، انتشار ویژه نامه مناسبتی، برگزاری اردوهای تخصصی، نصب پرچم های «یامهدی» در نقاط مختلف شهر، آذین بندی و چراغانی معابر اصلی را از دیگر برنامه های ستاد در نیمه شعبان برشمرد.

دبیر ستاد مشترک برگزاری نیمه شعبان تبریز در ادامه با تاکید بر تبیین ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اظهار داشت: این ستاد همه ساله در ایام مختلف با برگزاری برنامه های تخصصی و کارگاه های مختلف آموزشی درصدد زمینه‌ سازی برای ظهور آن حضرت با افزایش معرفت مهدوی منتظران است.

وی سعادت بشریت را حرکت در جهت رضایت حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت: رضایت آن حضرت تنها با تبعیت محض از نائب امام زمان(عج) حضرت آیت الله خامنه ای جلب خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات