۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴
امام جمعه موقت ساری:

تأثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه به برکت وجود ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری گفت: بیش از سه دهه است که کشور اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تأثیرگذار بوده است و این به دلیل جایگاه ولایت در نظام است.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، ولایت فقیه را اصلی مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه برنامه های کشور باید با محور ولایت دنبال شود.

وی با تأکید براین که مسؤولان نظام باید برنامه های خود را اصل ولایت فقیه منطبق کنند، افزود: ولایت فقیه ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه وظیفه دارند زیر چتر رهبری به رسالت خود عمل کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که عبور از ولایت و رهبری تنها فنا و نیستی را برای افراد پدید خواهد آورد، بیان داشت: تجربه نشان داده افرادی که بخواهند از رهبری عبور کنند دچار عاقبت بدی خواهند شد.

حجت الاسلام یوسف پور، عاقبت به خیری همگان را در گرو تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر زمینه ای فصل الخطاب است و همه وظیفه دارند به آن عمل کنند و در همان مسیر گام بردارند.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها ولایت است که می تواند در دنیا اقتدار و عزت خود را حفظ کند، گفت: بیش از سه دهه است که این کشور در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تأثیرگذار بوده است و این به دلیل جایگاه ولایت در نظام است.

وی با بیان این که تبعیت ازولایت فقیه تنها در شعار و حرف نیست، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان و کارگزاران نظام باید در عمل نیز تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کنند که البته ملت ولایت مدار ایران اسلامی در همه حال پشتیبان ولایت و رهبری بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که شهادت چراغی فروزان است که هرگز خاموش نخواهد شد، گفت: شهدا، عزت، سربلندی و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند و خون شهدا، نیت پاک امام راحل، دل های سوخته خانواده ایثارگران، انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عبد مبعث، این روز را یکی از بزرگ ترین روزهای تاریخ بشریت دانست و گفت: بعثت پیامبراسلام(ص) راهبرد جدیدی را در دنیا ایجاد کرد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این که بعث رسول مکرم اسلام محور هدایت، تزکیه و تهذیب بوده است، افزود: پیامبر گرامی اسلام در طول عمر با برکت خود همواره در مسیر هدایت بشر و تحقق سه اصل بیان شده گام برداشتند.

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش از سوی منفاقان کوردل، گفت: شهید بهشتی همواره در راه ولایت قدم بر می داشت و در این مسیر نیز خون خود را فدای این انقلاب عظیم کرد.

وی با اشاره به این که نظام سلطه در همه لحظات سه دهه اخیر در فکر براندازی این نظام الهی بوده است، افزود: آنها برای از بین بردن این نظام از هر ترفند و توطئه ننگینی استفاده کردند که شهادت هزاران نفر از انسان های بیگناه تنها گوشه ای از پرونده سیاه و ننگین نظام سلطه است./950/پ201/س
ارسال نظرات