۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶

تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی

خبرگزاری رسا ـ مهلت نام نویسی در نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی‌«‌آیات‌» تا بیست و پنجم تیر‌‌ تمدید شد.
وبلاگ نويسي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی داننده اظهار داشت: تاکنون بیش از 1200 وبلاگ از داخل و خارج در جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی 'آیات' ثبت نام کرده اند و با توجه به استقبال خوب وبلاگ نویسان مهلت پذیرش آثار تا بیست و پنجم تیرماه جاری تمدید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با توجه به گستردگی ارتباطات ‌برگزاری این جشنواره زمینه ساز گسترش فعالیت های قرآنی در فضای بی نهایت سایبر می شود.

داننده افزود: استقبال چشمگیر وبلاگ نویسان در نخستین دوره این جشنواره تجربه موفقی را پیش روی متولیان فرهنگی استان قرار داد تا بتوان برای دوره های آتی ساماندهی توام با برنامه ریزی های مدون و دقیق تری برای تحقق اهداف متعالی قرآنی انجام داد.

وی موضوعات برگزاری این جشنواره را شامل موضوعاتی مانند اشعار قرآنی، قرآن در گفتار بزرگان، قرآن و عدالت اجتماعی، موسسات و تشکل های قرآنی، آموزش های قرآنی، قرآن و خانواده، پیام های قرآنی شامل (وحدت و همبستگی، محبت و مهربانی، احترام به والدین، همت و تلاش، نماز، انفاق،‌ عفاف و حجاب)، قرآن و اجتماع، قرآن و زندگی عنوان کرد.

داننده همچنین، قرآن و طبیعت، قرآن و تاریخ، آموزش قرآن، قرآن و عفاف و حجاب، تفسیر قرآن، قرآن و کتب آسمانی، قرآن و پیامبران، کتابخانه قرآنی، نواها و نماهنگ قرآنی، داستان های قرآنی، خاطرات قرآنی، گرافیک های قرآنی،‌نقاشی های قرآنی، قرآن و تربیت صحیح ، مترجمان و مفسران قرآن، قاریان و حافظان قرآن، قرآن و حکومت اسلامی، امثال قرآنی، دعاهای قرآنی، قرآن و اهل بیت (ع)، سیمای انسان در قرآن، ‌معارف قرآن و قرآن و فرهنگ را از دیگر موضوعات این جشنواره برشمرد./935/د103/س
ارسال نظرات